برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرسپولیسی رسوخ‌ناپذیر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیسی رسوخ‌ناپذیر

ورزش 3/ مدافع مياني پرسپوليس زمينه ساز تک گل سرخپوشان مقابل نفت آبادان بودند.
 بي شک يکي از کارآمدترين خريدهاي پرسپوليس طي سال‌هاي اخير محمدحسين کنعاني زادگان بوده؛ مدافع ملي پوشي که پس از حضور نافرجام و پرحاشيه در استقلال، در ماشين سازي دوباره خودش را پيدا کرد و به پرسپوليس بازگشت.
اين بازيکن در ديدار برابر صنعت نفت آبادان نيز مانند بازي‌هاي اخير تيم ملي و پرسپوليس يکي از 11 بازيکن اصلي تيمش بود و در شرايطي که شرايط آب و هوايي کار را براي هر دو تيم سخت کرده بود، با حضور به موقع و تصميم‌هاي درست، با همکاري سيدجلال حسيني، اجازه خودنمايي را از  بازيکنان زردپوش نفت آبادان گرفت. او در نبردهاي هوايي بهتر از تيم ميهمان عمل کرد و در دوئل‌هاي زميني هم از قدرت فيزيکي خود به خوبي استفاده کرد.
اما اوج کار کنعاني زاگان همکاري او با سيدجلال حسيني براي گرفتن پنالتي منجر به گل بازي شد؛ جايي که او پس از يک دو با زوج خود در خط دفاعي، از حسين ساکي عبور کرد، تا مدافع نفت ابادان مجبور به کشيدن دست راستش شود و اکبريان هم بدون معطلي در سوت خود دميد. در ادامه اين ضربه توسط سيامک نعمتي به گل اول بازي تبديل شد و اولين سه امتياز فصل را براي سرخپوشان به همراه آورد، تا کنعاني زادگان اينطور که در تصوير مي بينيد پس از اينکه داور مسابقه نقطه پنالتي را نشان داد، به همراه هم تيمي هايش حلقه شادي برپاکند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد