برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گزینه منتخب باشگاه استقلال

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
گزینه منتخب باشگاه استقلال

خبر ورزشي/ شنيده‌ها از دور و بر باشگاه استقلال و حواشي اتاق مديريت اين مجموعه حکايت از آن دارد که علي نظري جويباري اين بار به طور جدي کانديداي مديريت بر باشگاه استقلال است.
وزارت ورزش و جوانان براي خروج از زير فشار سنگين اشتباهات اخير در حوزه مديريت باشگاه استقلال اين بار قصد دارد با تاکتيک جديدي به موضوع مديرعاملي استقلال ورود کند.
تصميمات جديد وزارتخانه
افراد نزديک به باشگاه استقلال درباره اينکه چرا کادر مديريتي باشگاه استقلال بدون مديرعامل به راه خود ادامه مي‌دهند از تصميمات جديد وزارت ورزش خبر مي‌دهند. اينکه اين بار وزارت ورزش مسئوليت انتخاب مديرعامل را از سر خود باز کرده و قيد شنيدن حرف از اين و آن بابت انتخاب مدير ناکاربلد احتمالي را زده است.
خودتان مدير انتخاب کنيد
يکي از مسئولان اسبق در باشگاه استقلال در همين ارتباط گفت به اعضاي هيئت‌مديره اين اختيار داده شده از ميان خود و يا يکي از افراد خارج از مجموعه که داراي اهليت باشد، پيشنهاد مديرعاملي بدهند و در نهايت مديرعامل جديد باشگاه استقلال با تأييد و انتخاب اعضاي هيئت‌مديره باشگاه انتخاب و معرفي شود.

تنها دخالت وزارتخانه
در اين بين به مديران استقلال اعم از اسماعيل خليل‌زاده، حجت نظري و مهدي عبديان گفته شده هر کس به اعتقادشان مي‌تواند کشتي به گل نشسته استقلال را به ساحل امن رهمنون کند را انتخاب کرده و به وزارت ورزش معرفي کنند تا اين وزارتخانه تنها درباره اهليتش تحقيق کرده و حکمش را براي مديرعاملي صادر کند.
کانديداي آخر دوباره کانديدا شد
شنيده‌ها از دور و بر باشگاه استقلال و حواشي اتاق مديريت اين مجموعه حکايت از آن دارد که علي نظري جويباري به عنوان قائم‌مقام اسبق باشگاه استقلال که حدود يک ماه پيش هم براي مديرعاملي استقلال گزينه شده بود براي دومين بار و البته اين بار به طور جدي کانديداي مديريت بر باشگاه استقلال است و ظاهراً وزارت ورزش هم نگاه مثبتي به اين انتخاب دارد.
شرط قبلي حذف شد
در اين بين شنيده‌ها حاکي است علي نظري جويباري در مرتبه قبل که به اين عنوان گزينه شده بود با اين دستورالعمل مواجه شد که بايد همراه با حضور در منصب مديرعاملي، مبلغ قابل توجهي براي کمک به رفع مشکلات مالي باشگاه به خزانه باشگاه واريز کند که همين شرط موجب شد او قيد همکاري با استقلال را بزند ولي اين بار چنين شرطي براي او در نظر گرفته نشده است.
يک پولدار ديگر هم مي‌آيد
در برنامه هفته قبل فوتبال برتر احمد سعادتمند از کمک ۳۷ ميليارد توماني علي نامداري به عنوان يکي از دوستان استقلالي اعضاي هيئت‌مديره خبر داد که اين مبلغ را به همراه ۱۰۰ هزار دلار ديگر بدون هيچ ضمانتي تحت عنوان قرض به باشگاه استقلال پرداخته تا مشکلات مالي اين باشگاه در ماه‌هاي شهريور و مهر برطرف شود. شنيده‌ها از ساختمان آبي خيابان علامه سعادت‌آباد حکايت از اين دارد که با حضور علي نظري جويباري در باشگاه استقلال، علي نامداري هم به جمع اعضاي هيئت‌مديره باشگاه استقلال اضافه مي‌شود تا در کنار عبديان دو عضو متمول و ياري‌رسان در روزهاي حساس مالي باشند.
طباطبايي هم نزديک است
در اين بين اسم هادي طباطبايي هم به عنوان يکي از افرادي که با او درباره عضويت در هيئت‌مديره باشگاه استقلال و يا حتي مديرعاملي صحبت‌هايي شده برده مي‌شود. ولي با توجه به اينکه طباطبايي تجربه مديريتي در اين سطح را نداشته اين احتمال زيادتر است که او به عنوان عضو هيئت‌مديره به اين جمع اضافه شود تا درباره مسائل ورزشي و فوتبالي راهکارهاي مفيدش که اغلب در مصاحبه‌ها بيان مي‌کند را ارائه بدهد. گرچه شنيده مي‌شود او رابطه حسنه‌اي با مهدي علي‌نژاد معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش ندارد و ممکن است در اين زمينه با حضورش مخالفت‌هايي ايجاد شود ولي کماکان از نزديک‌ترين گزينه‌ها به حضور در هيئت‌مديره باشگاه محسوب مي‌شود.
دستورالعمل فوريتي
آنچه واضح‌تر از همه چيز به نظر مي‌رسد اين است که مديريت باشگاه استقلال پس از باختي که در اهواز براي تيم رقم خورد بيش از پيش تحت فشار قرار گرفته و اين موضوع چندان براي جايگاه وزير ورزش مطلوب به نظر نمي‌رسد و از اين رو دستورالعملي با فوريت بالا به اعضاي هيئت‌مديره ابلاغ شده تا هرچه سريع‌تر ظرف همين هفته يا حداکثر تا ابتداي هفته بعد مديرعامل باشگاه استقلال را تعيين و معرفي کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره