برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مقصد ستاره ناراضی اینتر مشخص شد؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مقصد ستاره ناراضی اینتر مشخص شد؟

ورزش 3/ ممکن است کريستن اريکسن، ستاره دانمارکي اينتر در فصل زمستان راهي دورتموند شود.
ديگر تقريبا به نظر مي رسد جدايي کريستن اريکسن از اينتر در فصل نقل و انتقالات زمستاني قطعي باشد و اين هافبک خلاق تنها بعد از يک فصل حضور در ايتاليا اين کشور را ترک خواهد کرد. آنتونيو کونته به وضوح نشان داده علاقه اي به استفاده از کريستن اريکسن در ترکيب نداشته و او در اولويت هاي سرمربي ايتاليايي جايي ندارد.
همچنين چند روز قبل پپ ماروتا، مدير ورزشي اينتر در پاسخ به احتمال جدايي کريستن اريکسن در فصل زمستان مدعي شد اين باشگاه بازيکني را به زور نگه نمي دارد و اينگونه تلويحا جدايي او را تاييد کرد. اما کالچومرکاتو امروز در گزارشي مدعي شد دورتموند اخيرا براي خريد کريستن اريکسن وارد عمل شده و قصد دارد در ماه ژانويه او را جذب کند.
باشگاه آلماني در ماه اوکتبر براي جذب کريستن اريکسن وارد غمل شده و در حال رايزني با مديران اينتر براي نهايي کردن اين قرارداد است. زنبورها در اين فصل مي خواهند سلطه طولاني مدت بايرن مونيخ در بوندسليگا پايان دهند و انتقال هافبک خلاقي مانند کريستن اريکسن مي تواند به آنها در اين مسير کمک کند. به جز دورتموند، پاري سن ژرمن نيز شرايط جذب کريستن اريکسن را جويا شده و مي تواند يکي از گزينه هاي انتقال او لقب گرد. همچنين شايعاتي در مورد احتمال معاوضه اين بازيکن با گرانيت ژاکا، هافبک سوئيسي آرسنال نيز مطرح شده است.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره