برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

در بهترین شرایطم مصدوم شدم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
در بهترین شرایطم مصدوم شدم

تسنيم/ شهريار مغانلو مهاجم ايراني تيم فوتبال سانتاکلاراي پرتغال گفت: در بهترين شرايطم مصدوم شدم، ولي تلاش مي‌کنم تا دوباره به روزهاي قبل از مصدوميتم برگردم.
شهريار مغانلو درباره مصدوميتي که در تمرينات سانتاکلارا دچارش شد، اظهار داشت: متأسفانه در يکي از جلسات تمريني زمين خوردم و چهار انگشت دستم برگشت. اين اتفاق باعث شد تا دو انگشت دستم شکسته شود و در نهايت کارم به جراحي کشيد. بايد از باشگاه و همچنين کادر فني سانتاکلارا تشکر کنم که بعد از اين مصدوميت رفتاري حرفه‌اي با من داشتند و اميدوارم خيلي زود به شرايط بازي برسم.
مهاجم ايراني تيم فوتبال سانتاکلاراي پرتغال درباره اينکه چه زماني قرار است به ميادين برگردد، تصريح کرد: در اين زمينه بايد کادر پزشکي باشگاه نظر بدهد و من دوست ندارم اتفاقي رخ دهد که وضعيتم بدتر شود. بعد از باز کردن بخيه دستم، بايد ببينم کادر پزشکي چه نظري درباره وضعيتم خواهد داشت.
وي در پاسخ به اين پرسش که چرا قبل از مصدوميت شرايط بازي در سانتاکلارا را پيدا نکرد هم گفت: من پنج هفته ديرتر به تمرينات تيم اضافه شدم و از طرفي کادر فني هم نمي‌خواست من از لحاظ فني ضرر کنم به همين دليل بايد زمان مي‌گذشت تا خودم را با شرايط تيم هماهنگ کنم و با جو تيم به خوبي آشنا شوم. من در بهترين شرايط قرار داشتم، ولي متأسفانه در بدترين زمان مصدوم شدم.
مغانلو در پايان خاطر نشان کرد‌: به هر حال اين اتفاقي بود که رخ داد، ولي تلاش مي‌کنم تا بعد از شروع مجدد تمريناتم به روزهاي قبل از مصدوميتم برگردم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره