logo

علت شکست زنیت و سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
علت شکست زنیت و سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا

خبرآنلاين/ سرمربي زنيت روسيه غيبت مهاجم ايراني اش به همراه چند بازيکن کليدي ديگرش را دليل ناکامي تيمش در ليگ قهرمانان اروپا بيان کرد.

تيم فوتبال زنيت شب گذشته در هفته چهارم ليگ قهرمانان اروپا ميهمان لاتزيو بود و با نتيجه 3 بر يک شکست خورد تا با يک امتياز در قعر جدول گروهي بماند.
سردار آزمون مهاجم ملي پوش کشورمان در اين بازي بعد از دوري بيش از يک ماه به دليل بيماري به ترکيب زنيت برگشت و از دقيقه 73 بازي وارد ميدان شد.
سرگي سيماک سرمربي زنيت در نشست خبري بعد از اين بازي در بخشي از صحبت هايش دليل ناکامي تيمش را نبود چندين بازيکن کليدي تيمش و عدم آمادگي آنها بيان کرد که يکي از اين بازيکنان کليدي آزمون بود.
اين سرمربي روس در زمينه اينکه زنيت در مرحله گروهي با شکست مواجه شده و تيمش در اين رقابت ها ناموفق بوده، گفت: نه نه اين حقيقت ندارد. شما بايد ببينيد بسيار از بازيکنان کليدي ما اصلا آماده نبودند. دريوسي و آزمون در ماه گذشته تنها يک بار با تيم تمرين کردند و شرايط خوبي نداشتند. مالکوم ستاره برزيلي ما اصلا يک بار هم در تمرين گروهي نتوانست حضور پيدا کند. به همين خاطر واقعا سخت بود که به اين بازيکنان ميدان داد و آنها بازيکنان اصلي ما بودند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد