برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خبر خوب برای لیورپول و آرسنال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبر خوب برای لیورپول و آرسنال

ورزش 3/ ده باشگاه فوتبال انگليس اين شانس را خواهند داشت که از تاريخ 2 دسامبر، بازي‌هايشان را با حضور 2هزار تماشاچي برگزار کنند. آرسنال و ليورپول و چلسي از جمله اين باشگاه ها هستند.
سه باشگاه بزرگ انگليسي ليورپول، آرسنال و چلسي از جمله باشگاه‌هاي اين کشور هستند که از هفته آينده يا به عبارت دقيق‌تر از روز 12 آذر اين فرصت را خواهند داشت که بازي‌هاي خانگي خود را در مقابل تعدادي از تماشاچيان‌شان برگزار کنند.
بر اساس اعلام دولت بريتانيا شهرهاي ليورپول و لندن در طبقه‌بندي 2 قرار گرفته اند. بر اساس توصيف اين طبقه‌بندي اپيدمي کوويد19 در شهرهايي که در طبقه‌بندي 2 قرار مي‌گيرند حضور تماشاچيها با شرايط خاص در مسابقات فوتبال امکان پذير خواهد بود. به اين ترتيب باشگاه‌هاي تاتنهام، اورتون، فولام، کريستال پالاس و فولام و همچنين چلسي، آرسنال و ليورپول مي‌توانند از اين فرصت استفاده کنند.
اما با توجه به اينکه شهر منچستر در طبقه‌بندي 3 قرار گرفته که يعني خطر ابتلا به کرونا در اين شهر بيشتر از شهرهايي مثل لندن و ليورپول است دو تيم بزرگ اين شهر يعني يونايتد و سيتي فعلاً نمي‌توانند تماشاچيان را به استاديوم‌هاي خانگي خود در اولدترافورد و اتحاد راه بدهند.
باشگاه هاي ليگ برتر انگليس در طبقه‌بندي کرونا
بوريس جانسون اعلام کرد براي شهرهايي که در طبقه بندي 1 قرار مي‌گيرند يعني امن ترين شهرها هستند در هر بازي فوتبال مي‌توان 4هزار تماشاچي را به استاديوم راه داد. اما براي شهرهاي در طبقه بندي 2 حداکثر تعداد تماشاچي مجاز 2هزار نفر است. به اين ترتيب ليورپول، آرسنال، چلسي و ديگر تيم‌هاي شهرهاي لندن و ليورپول مي‌توانند از 12 آذر بازي‌هاي خانگي شان را با حضور 2هزار تماشاچي برگزار کنند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره