برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آرسنال دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آرسنال دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد

ورزش 3/ پي‌ير امريک اوباميانگ ستاره آرسنال مي‌گويد ناکامي در گلزني بزرگترين مشکل اين تيم است ولي توپچي‌ها با غلبه بر اين مشکل دنيا را شگفت‌زده خواهند کرد.
پي‌ير امريک اوباميانگ مهاجم گابني آرسنال در فصل جاري به هيچ وجه نتوانسته در خط حمله اين تيم آنطور که از او انتظار مي‌رفت گلزني کند و البته اين مشکل به او ختم نشده و آرسنال کلاً در گلزني مشکلات زيادي داشته است. اوباميانگ اين مشکل را پذيرفته ولي مي‌گويد آرسنال به زودي اين مشکلات را پشت سر مي‌گذارد و دنيا را شگفت زده خواهد کرد.
شاگردان آرتتا در فصل جاري در گلزني بسيار ضعيف بوده اند و تنها سه تيم که همگي در چهار رتبه آخر جدول ليگ برتر ايستاده اند از نظر ميزان گلزني پايين تر از آرسنال بوده اند. آرسنال تا اينجا در ليگ برتر تنها 9 گل به ثمر رسانده که دو گل از اين تعداد به نام اوباميانگ ثبت شده است.
کاپيتان آرسنال در اين باره گفت: " بزرگترين مشکلي که باشگاه در حال حاضر با آن مواجه است ناکامي در گلزني است. اما سرمربي و همه بازيکنان دارند براي حل اين مشکل تلاش مي کنند. با اينکه نتايج ما اين اواخر خوب نبوده ولي ما همچنان اميدواريم که در آينده نزديک همه چيز درست شود. ما دنيا را شگفت زده خواهيم کرد. ما بازيکناني داريم که آرسنال را به جايي که مي خواهيم خواهند رساند".

 ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره