برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

زیدان: خیلی خیلی خوشبینم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زیدان: خیلی خیلی خوشبینم

ورزش 3/ سرمربي رئال مادريد معتقد است اين رئال توانايي کسب نتايجي باورنکردني را دارد.
 رئال مادريد فردا در زمين خود ميزبان دپورتيوو آلاوس است. رئال پس از شکست از والنسيا و تساوي برابر ويارئال فردا محکوم به کسب سه امتياز است.
کهکشاني ها پس از پيروزي 0-2 در زمين اينتر روحيه مضاعفي گرفته اند و با وجود غايبان پرشمار شانس اول پيروزي خواهند بود.

زين الدين زيدان سرمربي رئال در نشست خبري اين بازي گفت:« تيم کاملي دارم و همه لياقت حضور در ترکيب اصلي را دارند. تيمي متحد همچون بازي با اينتر را مي خواهم.  در بازي هايي هم خيلي خوب بوده ايم ولي با بدشانسي نتيجه نگرفته ايم. معتقدم شرايط حال حاضرمان خوب است و بازي با آلاوس مثل يک فينال خواهد بود. بايد اين سه امتياز را کسب کنيم.»
فراز و فرودهاي رئال:« مشکل ما کم کاري بازيکنان نيست. اينطور نيست که در برخي بازي ها انگيزه لازم را ندارند. اين فراز و نشيب ها متاثر از عوامل مختلفي است. فوتبال همين است و هميشه نمي توان پيروز شد. اگر متحد باشيم و همه خوب بازي کنند، شکست دادن مان خيلي دشوار مي شود. معتقدم داشتن ثبات در طول يک فصل غيرممکن است. بالاخره هر تيمي يک روز بد خواهد داشت. بايد سعي کنيم تعداد هفته هاي خوب مان ادامه دار باشد.»

وضعيت کارواخال و بنزما:« بله او مصدوم شده و امروز تمرين نکرد. در مدت زمان دوري او چيزي نمي توانم بگويم. کريم شرايطش بهتر است ولي فردا بازي نخواهد کرد. سرخيو راموس هم در مسير بهبودي قرار دارد.»
توانايي براي خروج از روزهاي سخت:« همه چيز به ايمان و اعتقاد شما به تيم بر مي گردد و کار و تلاش روزانه. بازيکنان رئال همه به کسب موفقيت باور دارند و من هم خيلي خوشبينم. پس از يک طوفان، هميشه هوا آرام و آفتابي مي شود. با کيفيتي که تيم دارد، مي توانيم بهترين و باورنکردني ترين نتايج را بگيريم. در طول فصل مقاطع سختي خواهيم داشت ولي هدف اين است که به مسيرمان رو به جلو بدون توقف ادامه دهيم.»

مارادونا بهترين بازيکن تاريخ:« هر کسي نظرش را دارد و متاسفانه در اين مورد حرف زياد زده مي شود. مارادونا براي من بي همتا بود و از دست دادنش ضايعه بزرگي است. ميراث فوتبالي او از ياد نخواهد رفت.»
جذب بازيکن در ژانويه:« در اين مورد حرفي براي گفتن ندارم. روي تمامي بازيکنانم حساب مي کنم. هنوز در ابتداي راه هستيم و هدفم مراقبت از بازيکنانم است. شرايط نسبت به سال هاي قبل تغييرات زيادي داشته و به خاطر پاندمي کرونا تقويم بازي ها فشرده و سنگين است. بازيکنان زيادي مصدوم مي شوند و از اين حيث رنج مي برم.»
اودگارد:« او به تدريج در حال ثابت کردن خودش است. اودگارد رفته رفته نشان مي دهد که چه فوتباليست خوبي است اما معتقدم اگر از لحاظ تيمي خوب کار کنيم، تمام بازيکنان مي توانند يک سطح بالاتر بروند.»
تمديد با بازيکنان مسن رئال:« من 34 سالگي از فوتبال خداحافظي کردم ولي همين حالا فوتباليست هايي در اين سن هستند که شرايط ادامه فوتبال تا سال هاي بيشتري را دارند. در مورد بازنشستگي، من به هيچ فوتباليستي توصيه اي ندارم. تصميم با خودشان است.»

 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره