برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دختر مارادونا: من نابود شدم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دختر مارادونا: من نابود شدم

ورزش 3/ دالما، دختر ديگو مارادونا متني احساسي خطاب به پدرش منتشر کرده است.
در ميان هزاران تصاوير تماشايي منتشر شده از مارادونا در روزهاي اخير، عکسي از او دوران کودکي دالما در کنار اين فوق ستاره بزرگ به شدت مورد توجه قرار گرفته و حالا او با بازنشر اين عکس با پدرش وداع کرده است.
دالما در صفحه خود نوشت: "من هميشه از مرگ مي ترسيدم، اما امروز نه ... زيرا مي دانم آن لحظه اي خواهد بود که تو را ديده و در آغوش مي گيرم. دلم برايت تنگ شده. من اينجا را تحمل خواهم کرد، اما بدون آن تکه اي از قلبم که ديروز با خود بردي.
همانطور که هميشه از من مي خواستي، من مي خواهم از گل هاي مورد علاقه ات مراقبت کنم، زيرا تو هميشه مسئوليت هاي غيرممکن را به من مي دادي. مي خواهم زندگي را دوست داشته و از تو دفاع کنم. براي روزهاي مشترک با تو متشکرم. من نابود شدم اما به پيش خواهم رفت و آنجا منتظر من باش. ما مي خواهيم دوباره يکديگر را ببينيم و دوباره با هم با فرياد بخوانيم ... خب ... در حقيقت تو زيبا مي خواندي و من فقط جيغ مي کشيدم. دوستت دارم پدر. و اگر نوه ات بخواهد تماس تصويري من از درون خواهم مرد. اما مطمئن باش که به او مي گويم تو دقيقا چه کسي بودي و قرار است براي هميشه باشي. دوست داشتن تو زياد طول نکشيد ..."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره