برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

لالیگا/ شکست رئال‌مادرید در شب مصدومیت هازارد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لالیگا/ شکست رئال‌مادرید در شب مصدومیت هازارد

تسنيم/ در شب شکست خانگي شاگردان زين‌الدين زيدان در هفته يازدهم لاليگا، سريال مصدوميت‌هاي متوالي ستاره بلژيکي اين تيم هم ادامه پيدا کرد.
در آخرين بازي از شب دوم هفته يازدهم لاليگاي اسپانيا، شنبه شب تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه آلفردو دي‌استفانو ميزبان تيم آلاوس بود و در پايان با نتيجه 2 بر يک مغلوب ميهمانش شد.
در اين بازي که با ثبت سومين شکست فصل رئالي‌ها و پنجمين بازي بدون برد آنها در دهمين بازي‌شان همراه شد، لوکاس پرس در دقيقه 5 از روي نقطه پنالتي و خوسلو در دقيقه 49 گل‌هاي آلاوس را به ثمر رساندند. کاسميرو در دقيقه 86 يکي از دو گل خورده را براي رئال مادريد جبران کرد، اما اين براي فرار مدافع عنوان قهرماني رقابت‌‌ها از شکست کافي نبود. به اين ترتيب آلاوس با کسب سومين پيروزي‌اش 13 امتيازي شد و به رده نهم جدول لاليگا صعود کرد. رئال مادريد اما 17 امتيازي ماند و با از دست دادن فرصت صعود به رده سوم، در جايگاه چهارم جدول باقي ماند.
همچنين در دقيقه 30 اين بازي ادن ازار هافبک بلژيکي رئال مادريد که در دقيقه پنجم با ضربه بازيکن حريف دچار مصدوميتي عضلاني شده بود، مجبور به ترک ميدان شد و جاي خود را به رودريگو داد. به اين ترتيب سريال مصدوميت‌ها بازيکن سابق چلسي ادامه پيدا کرد و حالا ممکن است که به سبب اين مصدوميت او باز هم از همراهي کهکشاني‌ها محروم شود.
ديدارهاي هفته يازدهم لاليگا امروز (يکشنبه) با انجام چهار ديدار دنبال مي‌شود که در مهمترين آنها از ساعت 16:30 به وقت تهران تيم فوتبال بارسلونا ميزبان اوساسونا خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره