logo

رئال‌ما‌درید با یک لشکر غایب برابر شاختار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال‌ما‌درید با یک لشکر غایب برابر شاختار!

ورزش 3/ ليست رئال مادريد براي بازي سه شنبه شب در ليگ قهرمانان اروپا برابر شاختار اوکراين منتشر شد.
 رئال مادريد شب گذشته در چهارچوب رقابتهاي هفته يازدهم لاليگا در ورزشگاه آلفردو دي استفانو ميزبان آلاوس بود و در کمال ناباوري با نتيجه 2-1 از حريف خود شکست خورد تا روند پرنوسان تيم زين الدين زيدان همچنان ادامه داشته باشد.
شکست شب گذشته رئال مادريد مقابل آلاوس زماني براي کهکشاني‌ها تلخ تر شد که ستاره بلژيکي اين تيم يعني ادن هازارد در اواسط نيمه اول يک بار ديگر دچار مصدوميت شد تا به نظر برسد او چند هفته ديگر از ميادين دور خواهد بود و دوران کابوس وارش در رئال مادريد همچنان ادامه دارد.
رئال مادريد سه شنبه شب بايد در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار اوکراين برود و براي صعود به مرحله بعد نياز مبرمي به پيروزي در اين مسابقات دارد. در همين ارتباط ليست کهکشاني ها براي بازي برابر شاختار در حالي اعلام شد که مطابق انتظار نام ادن هازارد در آن مشاهده نمي شود. از طرفي در حالي که به نظر مي‌رسيد ممکن است سرخيو راموس به بازي سه شنبه شب برسد اما کاپيتان رئالي ها نيز اين مسابقه را از دست خواهد داد.
همچنين فدريکو والورده، آلوارو اودريوزولا، لوکا يوويچ و دني کارواخال ديگر غايبان رئال مادريد در اين مسابقه خواهند بود. اين در حالي است که کريم بنزما بعد از چند مسابقه اي که به دليل آسيب‌ديدگي از دست داده بود، بالاخره چراغ سبز پزشکي را دريافت کرده و مشکلي براي مسابقه برابر شاختار نخواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره