logo

وقتی چمن ماراکانا تشک خواب مربی راسینگ شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وقتی چمن ماراکانا تشک خواب مربی راسینگ شد

ورزش 3/ تيم راسينگ کلاب با پيروزي در ضربات پنالتي، راهي مرحله يک چهارم نهايي ليبرتادورس شد.
ديدار برگشت تيم هاي فلامينگو برزيل و راسينگ کلاب آرژانتين در مرحله يک هشتم نهايي جام باشگاه هاي آمريکاي جنوبي در ورزشگاه بزرگ ماراکانا برگزار شد که در نهايت به سود نماينده آرژانتين به پايان رسيد.
فلامينگو و راسينگ کلاب در حالي به مصاف هم رفتند که ديدار رفت دو تيم در آرژانتين با تساوي 1-1 به پايان رسيده بود. رودريگو کايو مدافع برزيلي فلامينگو در دقيقه 63 با دريافت کارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد و تنها دو دقيقه پس از اين اخراج، لئوناردو سيگالي گل نخست مهمان را به ثمر رساند.
با اين گل، راسينگ در آستانه صعود به مرحله بعد بود تا اينکه تيم 10 نفر فلامينگو در دقيقه 93 توسط ويليان آرائو گل تساوي را به ثمر رساند تا بازي همچون ديدار رفت با تساوي يک – يک به پايان برسد و دو تيم به صورت مستقيم راهي ضربات پنالتي شدند.
در ضربات پنالتي و در حاليکه راسينگ هر 4 پنالتي ابتدايي خود را به گل تبديل کرده بود، ويليان آرائو که در ثانيه هاي پاياني منجي تيمش شده بود، پشت ضربه پنالتي چهارم قرار گرفت ولي آن را از دست داد تا فابريتزيو دومينگوز ضربه پنجم خود را وارد دروازه کند و راسينگ راهي مرحله يک چهارم نهايي ليبرتادورس شود.
با اين پيروزي، راسينگ از سد فلامينگو مدافع عنوان قهرماني گذشت. سباستين بکاچه سرمربي راسينگ که به دليل نتايج ضعيف در کوپا سوپرليگاي آرژانتين زير انتقادات شديدي قرار داشت، پس از پيروزي خودش را بر روي چمن ماراکانا انداخت تا حس شيرين پيروزي پس از روزهاي پرتنشي را بچشد.

بکاچه که تنها 39 سال سن دارد، هرگز يک بازيکن حرفه اي فوتبال نبوده و از سال 2003 به عنوان دستيار در تيم اسپورت بويز مشغول به فعاليت شد. او سابقه بازي در تيم هاي پايه آماتور خوان آرژانتين را دارد ولي به دليل عدم موفقيت در زمين فوتبال، روي به مربيگري آورد.
در حالي که بکاچه تنها 23 سال سن داشت، به عنوان دستيار در تيم اسپورت بويز کار مربيگري را آغاز کرد و اکنون با 39 سال سن، تيمش را به مرحله يک چهارم نهايي ليبرتادورس رسانده است.
مربي جواني که توانست قهرمان دوره گذشته را در استاديوم بزرگ و خاطره انگيز ماراکانا شکست دهد. او براي لحظاتي که غرق در آرامش باشد، نياز داشت تا اينگونه با صورت بر روي چمن ماراکانا دراز بکشد تا از غوغاي شاگردانش در درون زمين، فارغ باشد!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره