logo

چرا از پیشکسوتان استقلال مدیرعامل انتخاب نمی‌کنید؟

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
چرا از پیشکسوتان استقلال مدیرعامل انتخاب نمی‌کنید؟

خبر ورزشي/ پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما در باشگاه افراد سرشناس و تحصيلکرده کم نداشتيم که امروز براي پيدا کردن يک مدير بايد اين همه دنبالش بگرديم!
اکبر کارگرجم از نبود پيشکسوتان تحصيلکرده در جمع مديران باشگاه استقلال به‌عنوان يکي از دلايل سردرگمي مديريتي در باشگاه ياد کرد. 
اوضاع باشگاه استقلال در دوراني که مديرعامل ندارد را چطور ارزيابي مي‌کنيد؟
هرقدر هم که وضعيت خوب به نظر برسد، باز هم نمي‌توان به يک مجموعه پرمخاطب مانند باشگاه استقلال بدون مديرعامل نگاه کرد. شايد بتوان باشگاهي با اين حجم از مسائل مختلف را يک هفته و دو هفته بدون مديرعامل اداره کرد ولي ادامه‌دار شدن اين وضعيت به کل باشگاه لطمه مي‌زند.
اما الان سرپرستي باشگاه تقريباً همه امور را اداره مي‌کند!
دست آقاي مددي هم درد نکند و خدا خيرش بدهد که کار را دست گرفته ولي به هر حال او خودش هم ابتدا نمي‌خواست اين مسئوليت را بپذيرد چون مي‌دانست چه کار سختي است و الان نياز است که باشگاه يک مديرعامل داشته باشد.

چه ‌فرد يا افرادي براي مديريت باشگاه استقلال مناسب هستند؟
من نمي‌دانم چرا بين پيشکسوتان باشگاه استقلال که افراد کاربلد و مدير هم کم ندارد، سراغ مديرعامل را نمي‌گيرند. ما در باشگاه استقلال افراد سرشناس و تحصيلکرده کم نداشتيم که امروز براي پيدا کردن يک مدير بايد اين همه دنبالش بگرديم! تا کي بايد سياسيون يا افرادي که هيچ سابقه‌اي در استقلال نداشته‌اند در اين مجموعه مديريت کنند؟ بودن افرادي از اين دست مي‌تواند در هيئت ‌مديره کمک‌حال باشگاه باشد تا در امور مختلفي که باشگاه با نهادهاي مختلف سروکار پيدا مي‌کند راهگشا باشند ولي اينکه تصميم‌گيرنده باشگاه فردي باشد که هيچ اطلاعاتي از فوتبال ندارد تا حد زيادي ضربه زننده است.
ضرر اصلي متوجه چه کسي مي‌شود؟
اول از همه تيم استقلال. اين تيم نياز دارد مديرعاملي داشته باشد که در مواقع حساس بهترين تصميمات را درباره انتخاب سرمربي بگيرد. کميته فني‌اش را از افراد مقتدر و فني انتخاب کند و با راه‌حل‌هايي که در مواقع حساس لازم مي‌شود، کار را پيش ببرد. بعد هم هواداران ضرر مي‌کنند و لطمه مي‌بينند. البته من فکر مي‌کنم اين مهم به زودي اتفاق مي‌افتد.
به اين استقلال در اين فصل اميد داريد؟
چرا نداشته باشيم. هم کادر بازيکنان نسبت به فصل قبل در وضعيت بهتري هستند و هم کادر فني دلسوز و متشکل از استقلالي‌ها در تيم حضور دارند. عبداللهي، مظلومي و مرفاوي مي‌توانند در روزهاي حساس به فکري کمک کنند و دستش را بگيرند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره