برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جنجال کنار گذاشتن بازوبند توسط عبدالرزاق حمدلله

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ تيم فوتبال النصر در اين فصل از رقابت هاي ليگ عربستان به يک رکورد منفي دست يافته و نتايجي دور از انتظار گرفته است.
يکي از متمول ترين و ولخرج ترين باشگاه هاي غرب آسيا ، روزهاي فاجعه باري را سپري مي کند. 5 باخت در 6 بازي اول ليگ عربستان اين تيم را که قهرمان دو دوره قبل و نايب قهرمان دوره گذشته است به دست آمده  يک رکورد منفي را براي آن ها رقم زده است.
اما يکي از مهمترين اتفاقاتي که براي تيم النصر رخ داد بحث و جدال و حواشي ايجاد شده پيرامون بازوبند کاپيتاني و ماجراي عبدالرزاق حمدلله ستاره خط حمله اين تيم است. حمدلله در آخرين بازي تيمش و در دقايق پاياني مسابقه بازوبند کاپيتاني را از دست خود خارج کرد و آن را به مايکون برزيلي سپرد در حالي که خودش هنوز در زمين حضور داشت. مايکون بازوبند را گرفت در حالي که اين حرکت باعث تعجب بازيکن برزيلي شده بود.
صالح الداود ستاره سابق تيم النصر با انتقاد از رفتار حمدلله گفت که او مي خواست با اين حرکت مسئوليت عملکرد ضعيف تيم  شکست هاي پياپي را از روي دوش خودش بردارد.
اما يک خبرنگار نزديک به باشگاه النصر ، فاش کرد که حمدلله بازوبند کاپيتاني را با اراده خودش در نياورد بلکه حسين عبدالغني مديراجرايي تيم اين را از او خواسته که بازوبند را به مايکون بدهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره