برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش زیدان به پیروزی ارزشمند رئال‌مادرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش زیدان به پیروزی ارزشمند رئال‌مادرید

ورزش 3/ زين الدين زيدان پس از پيروزي ارزشمند رئال در زمين سويا، از برخي انتقادات غيرمنصفانه گلايه کرد.
رئال مادريد در ديداري که به سه امتيازش نياز حياتي داشت، توانست سويا را در سانچس پيسخوان مغلوب کند. تک گل بازي را گلر سويا به اشتباه به ثمر رساند در حالي که روي اين گل وينيسيوس نقش مهمي داشت.
به اين ترتيب رئال موقتا به رتبه سوم رفت و حالا براي بازي مرگ و زندگي برابر گلادباخ روحيه لازم را پيدا کرد.
زين الدين زيدان در نشست خبري پس از بازي گفت:« سه امتياز خيلي مهمي بود ولي مهمتر، شکل بازي مان بود. نيمه اول عالي بوديم ولي نيمه دوم به گل رسيديم و در مجموع برابر حريفي بسيار خوب، شايسته اين پيروزي بوديم. سويا مي تواند هر تيمي را دچار دردسر کند و ما چنين تيمي را شکست داديم.»
تاثير برد روي بازي حساس برابر گلادباخ:« مهم بود که به جاده پيروزي برگرديم. حالا که سه امتياز را کسب کرديم، بايد استراحت کنيم و سپس به گلادباخ فکر خواهيم کرد. قطعا حالا شرايط روحي بهتري داريم. امروز تيم تغيير خاصي نکرده بود. ما قبلا هم خوب بوديم و بايد به اين روند ادامه داد.»
زيدان در مورد اينکه بازيکنان رئال برخي ديدارها را جدي نمي گيرند، گفت:« ما تيم باشخصيتي هستيم. هر سه روز بازي کردن واقعا سخت است و برخي مواقع به ضررمان مي شود. اصلا بدون توقف در حال بازي هستيم. بايد برخي مشکلات حل و فصل شود و در اين شکي نيست. زماني که بر مشکلات فائق مي شويم، تيم غير قابل مهار مي شود.»

بي انصافي در حق مربي و تيم:« بله همينطور است اما اين شرايط هرگز تغيير نخواهد کرد. وقتي امتياز از دست مي دهيم، انتقاد مي کنند ولي من هميشه مثبت فکر مي کنم. بايد به جاده ثبات برگرديم و به دنبال همين نيز هستيم.»
ضعف گلزني:« موقعيت زياد خلق مي کنيم و راضي هستم. هرچه اعتماد به نفس بازيکنان بيشتر شود، راحت تر مي توان بازي کرد و نتيجه گرفت. امروز خوب بوديم و در برخي دقايق هم زجر کشيديم و برابر سويا اين طبيعي بود. به کارمان اطمينان داريم و تبريک به بازيکنان چون آمدن به سويا و پيروز شدن، اصلا کار ساده اي نيست.»


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره