برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصاویر نگران‌کننده از اینیستا در قطر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ آندرس اينيستا ستاره کهنه‌کار ويسل کوبه در بازي ديروز مقابل سوون سامسونگ در دقيقه 113 براي پنالتي زدن وارد زمين شد و در اين مدت هم نشان داد که درد مي‌کشد.
به ميدان رفتن آندرس اينيستا کاپيتان کهنه کار باشگاه ژاپني ويسل کوبه در دقيقه 113 بازي ديروز اين تيم مقابل سوون سامسونگ کره جنوبي در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا و وضعيت او در اين دقايق کوتاه که نشان مي‌داد اينيستا در حال تحمل درد است حضور او در بازي‌هاي بعدي اين تيم ژاپني را در هاله‌اي از ابهام فرو برده است.
ويسل کوبه خيلي زود در دقيقه 7 از روي سانتري از جناح راست دروازه اش را باز شده ديد. تيم ژاپني اما به فشار آوردن به دروازه سامسونگ ادامه داد و در دقيقه 40 کار را به تساوي کشاند. ديدار دو تيم در پايان 90 دقيقه و در پايان وقتهاي قانوني با همين نتيجه به پايان رسيد تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود.
اما يکي از اتفاقات مهم اين بازي در دقيقه 113 و در وقت دوم اضافه اتفاق افتاد. درحاليکه حملات دو تيم نتوانسته بود نتيجه را تغيير بدهد مشخص بود که ميورا سرمربي ويسل کوبه ستاره کهنه کار اسپانيايي و کاپيتانش آندرس اينيستا را از اين دقيقه تنها براي حضور در ضربات پنالتي به ميدان فرستاده است. اينيستا پيش از شروع مسابقه مصدوم اعلام شده بود و به همين علت نيمکت نشين شد اما او در دقيقه 113 پا به ميدان گذاشت.
اينيستا همانطور که انتظار مي رفت نتوانست تا پايان بازي گلي به ثمر برساند تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود. هر دو تيم پنج ضربه اول خود را وارد دروازه کردند تا نوبت به ضربات حساس تک پنالتي ها برسد. هفتمين پنالتي زن سامسونگ پنالتي خود را از بالاي تير افقي دروازه به هوا کوبيد تا در ادامه نورياکي فوجيموتو براي کوبه گلزني کند تا بازي در ضربات پنالتي 7-6 به سود تيم ژاپني به پايان برسد.
نگراني ويسل کوبه حالا در آستانه مرحله نيمه نهايي شرايط آندرس اينيستا است. اينيستا در بازي ديشب اولين پنالتي کوبه را شليک کرده و به گل تبديل کرد. اما اينيستا بعد از زدن اين پنالتي در حالي در تصاوير ديده شد که ران پاي راست خود را گرفته و مشخص است که درد مي‌کشد. به اين ترتيب مشخص شد که مصدوميتي که او در مرحله يک هشتم نهايي متحمل شده بود هنوز به صورت کامل بهبود نيافته است.

ميورا سرمربي ويسل کوبه در پايان بازي با سوالات زيادي مواجه بود که از او درباره علت نيمکت نشيني اينيستا از شروع بازي و به ميدان رفتنش در دقايق پاياني مي‌پرسيدند. او در پاسخ گفت: " آندرس کاپيتان تيم ما است و همه به او احترام مي‌گذارند. صرف حضور او در زمين روي تيم ما تاثير مثبت دارد. اينيستا تا زماني که روي نيمکت نشسته بود با حضورش روي عملکرد تيم ما تاثيرگذار بود و در جريان دقايقي که در زمين حضور داشت هم خوب کار کرد و در ضربات پنالتي هم وظيفه اش را انجام داد. من معتقدم گلزني اينيستا در اولين ضربه پنالتي بدون شک در پيروزي ما نقش داشت. صرف حضور اينيستا حتي روي نيمکت باعث مي‌شود بازيکنان ما با اعتماد به نفس بازي کنند".
ديدار نيمه نهايي که روز سيزدهم دسامبر برگزار مي‌شود باز هم شاهد تقابل ژاپن و کره خواهد بود. اولسان باشگاه قديمي کره اي در اين مسابقه به مصاف ويسل کوبه از ژاپن خواهد رفت. با توجه به تاثيرگذاري اينيستا بر ويسل کوبه که ميورا سرمربي اين تيم هم به آن اذعان داشت بايد ديد که آيا ستاره کهنه کار اسپانيايي در بازي مقابل اولسان مي‌تواند تيمش را بيشتر همراهي کند يا او همچنان روي نيمکت به هم تيمي‌هايش انگيزه خواهد داد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره