برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لیگ برتر/ تیم‌های میزبان شکست خوردند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
لیگ برتر/ تیم‌های میزبان شکست خوردند

ايسنا/ در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال زنان همه تيم‌هايي که ميزبان بودند، شکست خوردند.
 هفته چهارم ليگ برتر فوتبال زنان امروز (جمعه) با برگزاري پنج ديدار به پايان رسيد. در اين هفته همه تيم‌هايي که از امتياز ميزباني برخوردار بودند مقابل رقيبان خود شکست خوردند. 
در گروه اول اين مسابقات همياري آذربايجان غربي ميزبان شاگردان مهناز اميرشقاقي در سپاهان اصفهان بود که با حساب دو بر يک مغلوب شد. براي همياري سودا حسن‌زاده گلزني کرد و هر دو گل سپاهان را هاجر دباغي به ثمر رساند.
در ديگر ديدار اين گروه شهرداري بم که مدافع عنوان قهرماني است ميهمان نماينده البرز بود. در دقايق ابتدايي اين بازي بازيکنان بم گل‌ به خودي زدند اما با گلزني فاطمه گرايلي و بهناز طاهرخاني بم دو بر يک به پيروزي رسيد.
در گروه دوم هم ملوان بندرانزلي و شهرداري سيرجان به مصاف هم رفتند. ملوان با اين که ميزبان بود اما شکست سنگيني را متحمل شد و ۶ بر ۱ نتيجه را واگذار کرد. افسانه اقبال تک گل ملوان را زد و براي سيرجان هم افسانه چترنور، ليلا معلم و شبنم بهشت گلزني کردند.
وچان کردستان که هفته گذشته شکست خورده بود، امروز کار راحتي مقابل قشقايي داشت و اين تيم را با ۵ گل شکست داد. پالايش گاز ايلام و سارگل بوشهر هم ديگر ديدار اين گروه را برگزار کردند که در پايان ايلام با گلزني عاطفه ايماني و فاطمه پسنديده، دو بر صفر پيروز شد.

ذوب آهن اصفهان اين هفته استراحت داشت.
نتايج کامل هفته چهارم ليگ برتر فوتبال زنان به شرح زير است:
گروه اول
نماينده البرز ۱ - ۲ شهرداري بم
همياري آذربايجان غربي ۱ - ۲ سپاهان اصفهان
گروه دوم
ملوان بندرانزلي ۱ - ۶ شهرداري سيرجان
قشقايي شيراز صفر - ۵ وچان کردستان
سارگل بوشهر صفر - ۲ پالايش گاز ايلام


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره