برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شاهرخ بیانی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شاهرخ بیانی: ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد

ايرنا/ پيشکسوت استقلال گفت: وقتي استقلال در شهرآورد چهار يا پنج موقعيت گل در اختيار حريف قرار مي‌دهد يعني ساختار دفاعي آبي‌پوشان مشکل دارد.
«شاهرخ بياني» اظهار داشت: در شهرآوردها مهم‌ترين عاملي که باعث موفقيت مي‌شود تمرکز بالا و نبود اشتباهات فردي و گروهي است که متاسفانه اين عوامل از سوي استقلال رعايت نشد.
وي افزود: براي من جاي پرسش است که چرا مدافعان استقلال که در سطح اول فوتبال بازي مي‌کنند در مهم‌ترين بازي فصل چنين اشتباهات فاحشي را انجام مي‌دهند.
پيشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر اين اشتباهاتي که در بازي پرسپوليس با استقلال صورت گرفت اصلاح نشود در ادامه فصل مشکلات زيادي براي آبي‌پوشان به وجود مي‌آيد و حتي مي تواند اين تيم را از رسيدن به جام محروم کند.
بياني تصريح کرد: وقتي تيمي در شهرآورد چهار يا پنج موقعيت گل در اختيار حريف قرار مي‌دهد يعني ساختار دفاعي آن مشکل دارد و محمود فکري و کادرفني او بايد هرچه سريعتر راهکاري براي حل اين مشکل در نظر بگيرند.
وي با اشاره به خروج هروه ميليچ از ايران تاکيد کرد: به نظر من هروه ميليچ‌ رفتار غير حرفه‌اي انجام داد و بايد باشگاه استقلال برخورد قاطع با اين بازيکن انجام دهد. او از ايران رفت و بايد تحقيق شود چه طور به راحتي اين اتفاق افتاده است.

بازيکن اسبق استقلال در پايان با تمجيد از خط حمله تيم فوتبال استقلال، گفت: خط حمله‌ استقلال واقعا در بازي‌هاي اخير بي نظير کار کرده است. مهدي قائدي و ارسلان مطهري در ليگ برتر عالي کار کرده‌اند و حضور آنها براي آبي‌پوشان نعمت بزرگي است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره