برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سولسشر و توضیح درباره علت تعویض دور از انتظار

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سولسشر و توضیح درباره علت تعویض دور از انتظار

ورزش 3/ اوله گنار سولسشر، سرمربي منچستريونايتد درباره تعويض دقايق پاياني برونو‌ فرناندز مقابل ليورپول توضيح داد.
بدون هيچ شکي مي‌توان از برونو فرناندز به عنوان يکي از بهترين خريدهاي باشگاه منچستر يونايتد در سال‌هاي اخير نام برد؛ ستاره پرتغالي بعد از انتقال به اولدترافورد نمايش هاي درخشاني در ترکيب شياطين سرخ ارائه داده و در چند ماه گذشته بهترين بازيکن تيم اوله گنار سولسشر بوده است.
برونو فرناندز شب گذشته نيز در ديدار مهم و سرنوشت‌ساز منچستر يونايتد مقابل ليورپول در ترکيب اصلي تيمش قرار گرفت و نمايش نسبتاً خوبي نيز از خود ارائه داد. او در لحظات پاياني بازي يک مشاجره لفظي با ستاره هلندي ليورپول يعني جورجينيو واينالدوم پيدا کرد و پس از آن در حالي که اصلاً از تعويض خود راضي به نظر نمي‌رسيد، زمين مسابقه را ترک کرد تا ميسون گرينوود به بازي بيايد.
اوله گنار سولسشر، سرمربي منچستريونايتد درباره اين تعويض دور از انتظار در لحظات پاياني بازي ديشب گفت: " اين يک تصميم تاکتيکي بود. برونو از زماني که به اينجا آمده در اکثر بازي‌ها براي ما به ميدان رفته است. در پايان من احساس کردم که ماندن پل پوگبا در زمين مي‌تواند ما را در موقعيت بهتري قرار دهد.
از طرف ديگر شما مي‌دانيد که ميسون مي تواند فرصت گلزني خود را در يک لحظه تبديل به گل کند. در واقع به اين منظور گرينوود را به زمين مسابقه فرستاديم؛ حتي اگر مدافع مقابل او اندي رابرتسون بوده باشد."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره