برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

میخ تابلوی تبلیغاتی در فوتبال مکزیک حادثه‌ساز شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ مدافع تيم نکاکسا پس از برخورد با تابلوي تبليغاتي کنار زمين با ميخي که از تابلو بيرون زده بود، زخمي شد!
در شبي که با برد 1-0 برابر اتلتيکو دو سن لوييس، بايد با جشن و سرور بازيکنان نکاکسا به پايان مي رسيد، مصدوميت ترسناک اوناي بيلبائو، مدافع اسپانيايي اين تيم، اوضاع را بهم ريخت.
در هفتاد و ششمين دقيقه از بازي دو تيم نکاکسا و اتلتيکو دو سن لوييس، برخود اوناي بيلبائو با مهاجم حريف باعث شد تا چند متري روي چمن ها سر بخورد و در پايان با تابلوي تبليغاتي کنار زمين برخورد کند.
با وجودي که در حالت عادي اين برخورد مشکل خاصي براي هيچ بازيکني به وجود نمي آورد ولي مشخص شد که زانوي راست بيلبائو به ميخ بلندي که در اين تابلوي تبليغاتي قرار داشت برخورد کرده و زخمي عميق و دلخراش روي زانوي اين بازيکن ايجاد شده.
ميخ کاملا پوست زانوي اوناي بيلبائو را شکافته بود. بيلبائودر ابتدا متوجه وخامت زخم پايش نشده بود، تا اينکه دروازه‌بان تيم با فرياد کادر پزشکي را به داخل زمين فراخواند. به دليل خونريزي بسيار شديد زخم، و وخامت اوضاع اوناي بيلبائو را که به شدت گريه مي کرد با آمبولانس به بيمارستان رساندند.
طبق اعلام تيم نکاکسا زانوي اين بازيکن 12 بخيه خورده است و مشخص نيست کي بتواند به بازي برگردد.

اوناي بيلبائو روز بعد در شبکه هاي اجتماعي نوشت: "چي مي شد اين بخيه ها هر کدام يک امتياز بودند و در جدول رده بندي ما را بالاتر مي بردند؟ خيلي سخت و دلخراش و زشت بود، اما خوش شانس بوديم که اتفاق بدتري نيافتاد. ديروز يک برد خيلي مهم به دست آورديم. برنامه دارم خيلي زود به ميدان برگردم!"


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره