logo

اصلی ترین مانع بر سر انتقال مسی به PSG

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ پرداخت دستمزد ليونل مسي مي تواند اصلي ترين مانع بر سر انتقال او به پاري سن ژرمن يا منچسترسيتي باشد.
با وجود اينکه تنها چند ماه از قرارداد ليونل مسي با باشگاه بارسلونا باقي مانده اما هنوز هيچ چيزي در مورد وضعيت آينده برنده شش پاره توپ طلا مشخص نيست. فوق ستاره آرژانتيني هنوز تصميم قطعي خود را اتخاذ نکرده اما گفته مي شود که انتخابات رياست بارسلونا مي تواند در آينده او نقش مهمي را ايفا کند.
از طرف ديگر به نظر مي‌رسد که پاري سن ژرمن و منچستر سيتي مهم ترين مدعيان در راه جذب ليونل مسي هستند؛ حتي طي روزهاي گذشته لئوناردو، مدير ورزشي باشگاه فرانسوي نيز در مصاحبه اي جالب به شکل واضح عنوان کرد که آنها يکي از تيم هايي هستند که شرايط جذب فوق ستاره آرژانتيني را بررسي مي کنند.
با اين حال گاتزتا دلو اسپرت گزارشي در اين باره منتشر کرده و مدعي شده که جذب ليونل مسي حتي براي تيم‌هاي متمول و ثروتمندي همچون پاري سن ژرمن و منچسترسيتي کار دشواري تلقي مي شود؛ اين بازيکن در حال حاضر هفتگي 500 هزار پوند حقوق دريافت مي کند که پرداخت آن در شرايط کنوني به وجود آمده ناشي از کرونا مي‌تواند اتفاقي شبيه غير ممکن به نظر برسد.
اکنون بايد منتظر ماند و ديد که مسي طي ماه هاي آينده چه تصميم را اتخاذ خواهد کرد؛ آيا او بارسلونا را ترک مي کند يا اينکه نهايتاً در جمع آبي اناري ها ماندگار مي شود؟

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره