logo

آدم‌های خاصی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند!

منبع
مهر
بروزرسانی
آدم‌های خاصی به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند!

مهر/ مهاجم پيشين استقلال گفت: برخي از افراد خاصي که جايگاهي در استقلال ندارند به دنبال ضربه زدن به اين تيم هستند.

محسن گروسي در مورد پيروزي سه بر يک استقلال برابر تراکتور سازي و صدر نشيني اين تيم، گفت: آبي پوشان يک بازي منطق و خوبي را به نمايش گذاشتند. برد در تبريز کار سختي است. خصوصاً در مقابل تراکتوري که به دنبال رسيدن به صدر جدول بود. استقلال يک فوتبال منطقي را انجام داد و به اعتقاد من روز، روز استقلال بود. فکري توانست با يک اَرنج خوب، بازي را از آن خود کند و بتواند به سه امتياز حساس اين ديدار دست پيدا کرده و به صدر جدول بازگردد.
مهاجم سابق استقلال در مورد اشتباهات تراکتور سازي برابر استقلال تهران خاطرنشان کرد: تا اشتباه در فوتبال وجود نداشته باشد، گلي به ثمر نخواهد رسيد. به نظر من قدرت تهاجمي استقلال باعث شد تا آنها در خط دفاع اشتباهات زيادي داشته باشند. آبي پوشان آنقدر از جلو پرس کردند که باعث شدند خط دفاع تراکتور سازي اشتباهات فراواني کند و اين مسئله باعث شد تا استقلال به گل اول دست پيدا کند. در نيمه دوم هم استقلال درست برعکس بازي با پرسپوليس کاملاً بر بازي مسلط بود. اشتباهات خط دفاعي بسيار کم شد و ارائه يک بازي منطقي باعث پيروزي استقلال شد.
گروسي در مورد حاشيه سازي براي فکري و اينکه برخي با صحبت‌هايي که مي‌کنند خواستار جدايي فکري از استقلال هستند، تصريح کرد: وقتي يک تيم نتيجه مي‌گيرد و عملکرد قابل قبولي دارد برکناري سرمربي اش بي معني است. فکري تا اين جاي کار عملکرد قابل قبولي داشته است. درست است که در چند بازي بد بودند اما دليل نمي‌شود که کارنامه او را زير سوال ببريم. آبي پوشان در چند سال گذشته درست بر خلاف اين فصل، هيچ وقت شروع خوبي نداشتند اما استقلال امسال توانست نتايج خوبي گرفته و حالا صدرنشين باشد.
وي افزود: متأسفانه افراد خاصي که به دنبال منافعشان در استقلال بودند حالا در اين شرايط به دنبال حاشيه سازي هستند تا بتوانند تيم را وارد بحران کرده و شرايط را بر هم بزنند و از اين آب گل آلود ماهي بگيرند اما با شناختي که از فکري داريم به طور حتم اجازه نخواهد داد حواشي بر شرايط استقلال وارد شده و اين تيم دچار بحران شود.
مهاجم سابق استقلال در مورد ديدار روز شنبه آبي پوشان برابر نارنجي پوشان سايپا گفت: سايپا تيم خوبي است؛ آنها بازي آخر خود را با پيروزي به پايان رساندند و اين تيم مي‌تواند براي استقلال دردسرساز شود. البته اگر استقلال داعيه قهرماني دارد بايد اين تيم را به راحتي شکست دهد. اگر استقلال به دنبال اين است که در پايان فصل جام را بالاي سر ببرد بايد حريفان را شکست دهد تا قهرمان اين فصل ليگ شود اما فکري نبايد سايپا را دست کم بگيرد زيرا اين تيم بازيکنان باانگيزه اي دارد و يک مربي به نام صادقي دارد که تفکرات او امروزي است و چون مربي جواني است مطمئناً تمام تمرکز خود را براي دانش بيشتر مربيگري به کار بسته تا بتواند موفق باشد.
وي در پايان و در پاسخ به اين پرسش که کدام يک از بازيکنان استقلال برابر تراکتور عملکرد بهتري داشتند؟ اظهار داشت: تمامي اعضاي تيم چه آنها که بازي کردند و چه آنها که روي نيمکت بودند جزو بهترين‌ها بودند. وقتي يک تيم پيروز مي‌شود همه با هم در اين موفقيت شريک هستند و من اعتقاد دارم مجموعه استقلال خوب بود که توانست تراکتور را شکست دهد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره