برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مارسیال، راشفورد و گرینوود کیفیت کاوانی را ندارند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارسیال، راشفورد و گرینوود کیفیت کاوانی را ندارند

ورزش 3/ پل پوگبا تاييد کرد مهاجمان منچستريونايتد از کيفيت کاواني برخوردار نيست و يونايتد از مهاجم 33 ساله خود الهام و انگيزه مي گيرد.
منچستريونايتد در تابستان 2020، کاواني را که بازيکن آزاد بود به خدمت گرفت؛ تصميمي که اکنون درستي‌اش اثبات شده است.
پل پوگبا، ستاره فرانسوي منچستريونايتد، معتقد است که کاواني کيفيتي را در اختياز منچستريونايتد مي گذارد که از توان آنتوني مارسيال، مارکوس راشفورد و ميسون گرين‌وود خارج است.
اوله‌گنار سولسشر، سرمربي منچستريونايتد، در تابستان 2020، تصميم گرفت کاواني را به جمع بازيکنان خود اضافه کند. کاواني پيش از آمدن به منچستريونايتد، به پايان قرارداد خود با پاري سن ژرمن رسيده بود و هفته ها بدون تيم بود.
بسياري سولسشر را به دليل قرارداد بستن با مهاجم 33 ساله اروگوئه‌اي متهم کردند که آينده نگري ندارد و خريد کاواني از نظر بسياري يک اشتباه محض بود.
کاواني اما با به ثمر رساندن پنج گل براي شياطين سرخ، نقش پررنگي در صدرنشيني اين تيم پس از سالها در ليگ برتر داشته و تبديل به الگويي براي جوانان يونايتد شده.

کاواني در پيروزي برابر فولام نيز توانست اولين گل يونايتد را به ثمر رسانده و بازي را به تساوي بکشد.
پوگبا پس از برد برابر فولام راجع به ادينسون کاواني گفت: "همه مي دانند که ادي يک مهاجم سطح بالا است و مهاجمان کمي مانند اين در جهان وجود دارند و ما اين شانس را داشتيم تا يکي از اين مهاجمان را در تيم خود داشته باشيم.
مي دانيم که اين گل ها سخت ترين گل‌هاي ممکن هشتند. ما بازيکنان با استعدادي مثل مارسيال، رشي و حتي ميسون را در حمله داريم که مي توانند از بيرون محوطه جريمه هم شوت کنند و از اين قبيل کارها، اما آنها تجربه ادي را ندارند و کيفيت ادي را نيز ندارند.
من فکر مي کنم که ما با بازيکناني که در حمله داريم يکديگر را کامل مي کنيم و ادي مي تواند به وضوح کلاس کار خود را نشان دهد، همانطور که در بازي با فولام نشان داد. به اين گل ها است که ما نياز داريم. او هميشه در زمان درست آنجاست و در زمان درست به تيم کمک مي کند تا پيروز شود."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر