نماد آخرین خبر

درگیری کلوپ و شان دایش در تونل ورزشگاه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درگیری کلوپ و شان دایش در تونل ورزشگاه

ورزش 3/ سرمربيان دو تيم ليورپول و برنلي بين دو نيمه در تونل ورزشگاه با هم درگير شدند.
پس از تقريبا يک نيمه بازي بدون حادثه و بدون گل، با درگيري فابينيو بازيکن ليورپول و اشلي بارنز، بازيکن برنلي، بر سر يک توپ هوايي، اوضاع در زمين بهم ريخت.
به نظر رسيد که فابينيو با لگد به بازيکن برنلي زده و اين موضوع باعث درگيري بازيکنان دو تيم شد.
فابينيو با يک کارت زرد جريمه شد، اما با بررسي صحنه در VAR مشخص شد که فابينيو مي توانست حتي با کارت قرمز هم مجازات شود و اين موجب شد تا يورگن کلوپ که در تونل ورزشگاه و در حال رفتن به رختکن براي صحبت با بازيکنان خود در بين دو نيمه بود، به زمين بازي بازگردد.
در اين لحظه شان دايش، سرمربي برنلي، که او هم در حال رفتن به رختکن بود، ديده شد که کلماتي را خطاب به کلوپ بر زبان مي آورد. کلوپ هم در مقابل به دنبال سرمربي برنلي رفت و در حالي که با عصبانيت دست هايش را در هوا تکان مي داد جملاتي را در پاسخ شان دايش بر زيان آورد.
دايش هم البته کلوپ را بي پاسخ نگذاشت و اين دو لحظاتي را به فرياد زدن بر سر يکديگر گذراندند و سپس شان دايش بالاخره به رختکن تيم خود رفت و کلوپ عصباني را در تونل ورزشگاه تنها گذاشت.

در پايان داور کارت زرد فابينيو را به کارت قرمز تبديل نکرد، اما اين صحنه باعث شد که مسابقه‌اي که تا آن لحظه هيجان خاصي نداشت، شور و حال تازه اي بگيرد.
پس از پايان مسابقه شان دايش درباره درگيري با کلوپ گفت: "وقتي ما به اين جاها مي آيييم، در واقع اجازه داريم که واقعا با اين تيم ها بجنگيم و تلاش کنيم که برنده شويم. موضوع فقط همين بود. چيز غيرمعمولي نبود... فقط دو سرمربي که براي بردن يک مسابقه مي جنگند. هيچ چيز اشتباهي در اين باره وجود ندارد."
يورگن کلوپ نيز در اين باره افزود: "اگر دايش راجع به اين موضوع حرف نزده، من هم حرفي نخواهم زد. من شروع نکردم. چيز خاصي نبود. ما خوبيم."
اين اولين باري نيست که کلوپ و دايش با يکديگر درگير مي شوند و آنها سابقه اين کار را از قبل نيز دارند. در سال 2018 نيز در ديدار برنلي و ليورپول، اين دو سرمربي با يکديگر درگير شدند.
دايش همچنين با اظهارنظر کلوپ مبني بر اينکه در اين فصل تيم هاي ليگ برتر بايد به جاي سه تعويض، مجاز به پنج تعويض باشند نيز مخالفت کرده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره