برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیشنهاد ایران برای برگزاری انتخابی المپیک در کیش

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیشنهاد ایران برای برگزاری انتخابی المپیک در کیش

ايسنا/ دبير فدراسيون ناشنوايان گفت: در صورت موافقت کميته بين المللي ناشنوايان، ايران به جاي مالزي ميزبان برگزاري انتخابي المپيک ناشنوايان ارديبهشت سال آينده در کيش خواهد بود.
پژمان معتمدي اظهار کرد: با توجه به اين که زمان برگزاري مسابقات انتخابي المپيک ناشنوايان در مالزي به دليل کرونا دو بار به تعويق افتاد، از کميته بين المللي ناشنوايان پيشنهاد برگزاري اين مسابقات در ارديبهشت سال آينده به ميزباني ايران را داديم که در صورت موافقت تصميم داريم مسابقات انتخابي المپيک در رشته هاي فوتبال و بسکتبال را در کيش برگزار کنيم.
وي همچنين با اشاره به پرداخت حقوق به ورزشکاران شانس کسب مدال در المپيک ناشنوايان، گفت: پرداخت حقوق به ورزشکاران شانس کسب مدال در المپيک با حمايت کميته ملي المپيک از آذر امسال شروع شده و به مدت يک سال ادامه خواهد داشت. ورزشکاراني که ليست آنها با تاخير از سوي انجمن هاي مربوطه به ما اعلام شود علاوه بر دريافت حقوق، طبق زمانبدي مشخص شده به آنها معوقه نيز پرداخت خواهد شد.
دبير فدراسيون ناشنوايان از برگزاري اردوهاي تدارکاتي در رشته هاي کشتي، تکواندو، جودو و کاراته تا پايان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاري اردوي تيم هاي بسکتبال و فوتبال به دنبال دريافت مجوز از سوي ستاد ملي مبارزه با کرونا وزارت ورزش هستيم تا اردوي تيم هاي کشتي، جودو، تکواندو و کاراته را نيز تا پايان سال برگزار تا نفرات اعزامي به المپيک ناشنوايان را در اين رشته ها زودتر مشخص کنيم.
وي همچنين در پايان درباره ممنوعيت ورود دووميداني کاران ناشنوا به مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب بدون داشتن کارت عضويت، افزود: با توجه به بيماري کرونا و حفظ سلامتي ورزشکاران فدراسيون دووميداني اعلام کرده بود که تنها ورزشکاراني حق ورود به مجموعه را دارنند که داراي کارت عضويت فدراسيون باشند که البته طي تفاهمنامه اي با فدراسيون ليست دووميداني کاران خود را براي دريافت کارت عضويت به فدراسيون اعلام کرديم و مشکلي براي ورود دووميداني کاران ناشنوا به مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب وجود ندارد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره