برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

منشا: باید ببریم و من هم گل بزنم

منبع
ايران ورزشي
بروزرسانی
منشا: باید ببریم و من هم گل بزنم

ايران ورزشي/ هيچ مهاجمي نمي‌تواند بگويد از گلزني و آقاي گلي بدش مي‌آيد پس من هم تلاش مي‌کنم تا تيمم دوباره برنده شود و در کورس آقاي گلي، خودم را در بهترين شرايط قرار دهم
گاودين منشا مهاجم نيجريه‌اي گل‌گهر با به ثمر رساندن 9 گل در بازي‌هاي قبلي تيمش عملکردي عالي در خط حمله تيم سيرجاني داشته و در حال حاضر با شهباززاده به يک اندازه گل زده و در جدول آقاي گلي با مهاجم سپاهان مشترکاً در صدر قرار دارد. در رابطه با بازي حساس گل‌گهر مقابل تراکتور و شرايط منشا گفت‌وگويي با اين مهاجم داشتيم.
در خصوص بازي‌تان مقابل تراکتور چه صحبتي داري؟
تراکتور تيم خوبي است اما قطعاً کادر فني ما براي اين بازي تدابير خاصي دارد و ما هم با اين برنامه‌هاي ويژه به مصاف حريف مي‌رويم.
چه نکته‌اي بيش از هر مسأله‌اي براي بازي مقابل تراکتور ذهنت را مشغول کرده؟
تمام بازي‌ها براي ما ارزش خاصي دارد و سه امتياز دارد اما در حال حاضر ما در چند بازي اخيرمان نتوانسته‌ايم پيروز شويم که اين مسأله تمام فکر من و تيمم را به خودش مشغول کرده است.

و موتور گلزني خودت هم چند هفته‌اي است که از تکاپو افتاده!
تيم خيلي خوب و کادر فني کار بلدي داريم اما با وجود تمام تلاشي که شده، من در امر گل زدن و تيمم در امر برنده بودن، نتوانسته‌ايم موفق عمل کنيم و اين مسأله برايمان مشکل درست کرده است.
جدا از چند هفته اخير در کار گلزني خيلي خوب بودي اما چطور شد که در بازي مقابل استقلال چند بخت مسلم گلزني را از دست دادي و بازي‌هاي ديگر هم به همين صورت. در حالي که بارها فرصت‌هاي سخت را گل کرده بودي.
بالاخره گاهي براي هر مهاجمي ممکن است فرصت از دست برود و بازيکن در بعضي بازي‌ها شانس نياورد و زحماتش به بار ننشيند.
آقاي گل ليگ بيستم مي‌شوي؟ هر چند که چند رقيب هم در اين امر داري...
من امسال خيلي تمرکز کرده‌ام و به نوعي مي‌خواهم به لحاظ گلزني موفق‌ترين فصل فوتبالي‌ام را در فوتبال ايران سپري کنم و ان‌شاءالله بهترين کارنامه را امسال از خودم برجاي بگذارم.
اما در مورد آقاي گلي از تو پرسيدم!
در حال حاضر فکر من و همه تيمم اين است که بعد از سه، چهار بازي برنده شويم و البته خودم هم بعد از اين تعداد بازي که گل نزدم دوباره براي تيمم گل بزنم و راه را براي موفقيت تيمم و خودم هموار کنم. مسلماً همراه بازي خوب، گلزني و آقاي گلي هم مي‌آيد. من در 10 بازي 9 گل زدم اما در چند بازي اخير تيمم در گلزني موفق نبودم که تلاشم را انجام مي‌دهم تا به چند هفته گل نزدنم پايان دهم و به تراکتور گل بزنم. هيچ مهاجمي هم نمي‌تواند بگويد از گلزني و آقاي گلي بدش مي‌آيد پس من هم تلاش مي‌کنم تا تيمم دوباره برنده شود و در کورس آقاي گلي، خودم را در بهترين شرايط قرار دهم.
تعداد گل خاصي براي خودت در ليگ بيستم در نظر گرفته‌اي؟
هر چه بازي‌ها جلوتر برود کار سخت‌تر مي‌شود اما من مي‌دانم بايد تلاشم را بيشتر کنم تا باز هم در گلزني و کارم موفق‌تر شوم اما باور کنيد هيچ مهاجمي نمي‌تواند با قاطعيت حرفي از تعداد گلش در پايان فصل بزند.
در خصوص خط دفاعي تراکتور و دروازه‌بان اين تيم که رقيبان مستقيم تو براي گلزني‌ات محسوب مي‌شوند، چه نظري داري؟
تراکتور تيم خوبي است و مهره‌هاي خوبي دارد اما من مهاجم هستم و وظيفه‌ام گلزني است. بنابراين بعد از چند هفته که من گل نزدم و تيمم هم در پيروزي موفق نبوده، نام تيم مهم نيست و ما فقط بايد برنده باشيم و خودم هم بايد تمام تلاشم را انجام بدهم که گل بزنم و ان‌شاءا... دوباره پايم به گلزني باز مي‌شود.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره