logo

علیرضا جهانبخش در آستانه بازگشت به لیگ هلند

منبع
مهر
بروزرسانی
علیرضا جهانبخش در آستانه بازگشت به لیگ هلند

مهر/ با اعلام يک رسانه انگليسي، عليرضا جهانبخش در آستانه جدايي از تيم برايتون انگليس و بازگشت به ليگ هلند است.

 سايت «brightonandhoveindependent» گزارش مفصلي را درباره شرايط عليرضا جهانبخش بازيکن ايراني تيم فوتبال برايتون منتشر کرده است؛ بازيکني که در اين تيم تحت هدايت «گراهام پاتر» فرصت زيادي براي بازي پيدا نکرد و از شرايطش رضايت ندارد.
اين رسانه گزارش خود را با عنوان «ستاره ۱۷ ميليون پوندي و نااميد برايتون در آستانه جدايي در ماه ژانويه و دنبال کردن متي رايان و برناردو است» آغاز کرده و آورده است: «جهانبخش ممکن است بازيکن برجسته ديگري باشد که برايتون را ترک مي‌کند؛ بعد از جدايي برناردو و پيوستنش به ردبول و متي رايان با انتقال شگفتانه اش به آرسنال.»
brightonandhoveindependent بخشي از گزارش خود را به نارضايتي جهانبخش از شرايطش در برايتون اختصاص داد و نوشت: «جهانبخش گفت که تابستان گذشته پبيشنهادات خوبي داشت اما از طرف مسئولان باشگاه برايتون به او قول داده شد که شانس بيشتري پيدا خواهد کرد. جهانبخش در مسابقات جام کارابائو خوب شروع کرد و در مقابل پورتسموث و پرستون گلزني کرد، اما مصدوميت‌ها بار ديگر مانع پيشرفت او شد.
او در اين فصل ۱۵ بازي در تمام مسابقات انجام داده و آخرين بار براي برايتون در نيوپورت در جام حذفي به ميدان رفته است، جايي که او "مصدوميت جزئي" ديگري را تجربه کرده است. به رايان و برناردو اجازه داده شده است که در اين پنجره (زمستاني) به صورت قرضي بروند و همه نشانه‌ها حاکي از اين است جهانبخش نفر بعدي است و احتمال بازگشت به هلند بسيار زياد است.
اوايل ماه جاري جهانبخش گفت: "پيشنهاداتي براي من در هر پنجره وجود دارد اما من با باشگاه برايتون قرارداد دارم و همه کارها بايد با اطلاع و نظر آنها انجام شود."
پاتر در پاسخ به اين سئوال که آيا بازيکنان بيشتري در ماه ژانويه تيم برايتون را ترک مي‌کنند، گفت: "شما هرگز نمي‌توانيد بدانيد. بايد تا پايان پنجره نقل و انتقالات منتشر باشيد. هميشه بايد توجه داشته باشيد که بازيکنان ممکن است در مرحله‌اي از حرفه خود باشند که مي‌خواهند بيشتر بازي کنند، شايد براي باشگاه هم بهتر باشد که بازيکنانش مرتباً در جاي ديگري بازي کنند. در ژانويه هميشه مواردي وجود دارد که بايد آنها را در نظر داشته باشيد و در صورت نياز آماده سازگاري باشيد."
جاکوب مودر، پرسي تائو و مايکل کاربوينک از تيم‌هايي که قرضي در آن بازي مي‌کردند، فراخوانده شده‌اند. به خصوص ورود تائو مهاجم آفريقايي به طور خاص مي‌تواند زمينه ساز خروج جهانبخش باشد.»
در اين گزارش همچنين به محبوبيت تائو در آفريقاي جنوبي اشاره شده و اينکه حضورش در برايتون مي‌تواند توجهات مردم اين کشور را مجدداً به خود جلب کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره