برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مهدی قایدی فوتبال زنان ایران کیست؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهدی قایدی فوتبال زنان ایران کیست؟

ورزش 3/ درخشش نگين زندي پديده بي‌چون و چراي اين فصل ليگ برتر فوتبال زنان در ترکيب ذوب‌آهن باعث شده تا شاگردان مدايم‌زاده صدر جدول گروه اول را تسخير کنند.

اگر ليست تيم ملي فوتبال زنان در رده‌هاي پايه را رصد کنيد، نگين زندي از آن دسته بازيکناني بوده که از همان رده نونهالان خود را به تيم ملي با توانايي‌هاي خود تحميل کرده و در عرصه ملي به شکلي پلکاني رشد داشته است و تجربه بازي در تيم‌هاي ملي زير 15 سال، 16 سال و 19 سال را در کارنامه خود دارد؛ کشف نيلوفر اردلان در فوتبال زنان که حالا به ستاره شماره يک ذوب‌آهن در فصل جديد بدل شده و شاگردان مژگان مدايم‌زاده را در گروه مرگ و در کنار سپاهان و شهرداري بم، به صدر جدول گروه رساند.
گلزني در رفت و برگشت دربي اصفهان مقابل سپاهان، گلزني به هيات فوتبال البرز و شاهکار اين هفته زندي در تقابل با همياري آذربايجان غربي و هت‌تريک در گلزني؛ کارنامه‌اي درخشان براي بازيکني که تنها 17 سال دارد و نويد روزهاي خوب براي فوتبال زنان را مي‌دهد. زندي با قد و قامتي کوتاه، تکنيک ناب و سرعت بالايي دارد و همبازيان او، نگين زندي را مهدي قايدي خطاب مي‌کنند. مهاجم ريزنقش استقلال که اين روزها به مهره طلايي آبي‌پوشان بدل شده است.
مهاجم ايذه‌اي ذوبي‌ها تا پايان هفته هشتم 6 گل زده و همچنان تشنه و بي‌تاب گلزني است تا بتواند تيمش را به مرحله  پلي‌آف برساند؛ روزهاي خوب نگين زندي در اصفهان با ذوب‌آهن يک قهرماني کم دارد و چه بسا درخشش نگين زندي شاگردان مدايم‌زاده به جام قهرماني امسال ليگ برتر فوتبال زنان برساند؛ رويايي بزرگ و دست‌يافتني براي زندي و همبازيان‌اش در ذوب‌آهن. هر چند که رقابت تنگاتنگي ميان تيم‌هاست و تکليف قهرماني مشخص نيست، اما نابغه سخت‌کوشي چون نگين زندي بدون‌شک تا به اينجاي فصل لايق عنوان پديده فصل 99-1400 ليگ برتر فوتبال زنان ايران بوده است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره