برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دلیل از دست دادن تورنمنت‌های کشتی چیست؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
دلیل از دست دادن تورنمنت‌های کشتی چیست؟

تسنيم/ غيبت تيم‌هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي ايران در تورنمنت‌هايي که در ماه‌هاي اخير برگزار شده يکي از مسائلي است که مورد بحث بوده است.
تيم‌هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي سال گذشته بعد از آنکه در دهلي قهرمان آسيا شدند و مي‌خواستند پس از آن استارت اردوي منتهي به حضور در مسابقات گزينشي را بزنند، تمامي اردوها به خاطر شيوع کرونا تعطيل شد و سپس با تعويق يک ساله المپيک و مسابقات پيش‌رو، تعطيلي‌ها به همان شکل ادامه پيدا کرد.
در اين مدت تمامي سالن‌هاي ورزشي هم تعطيل شدند و با نظر ستاد مقابله با کرونا، کشتي تنها توانست ليگ را با شرايط ويژه‌اي و مسابقه انتخابي را برگزار کند، با اين وجود سالن‌ها در شهرهاي مختلف تعطيل بودند. کشتي گيران به صورت انفرادي و نامنظم تمرينات شان را در اين مدت پيگيري کردند و به همين دليل در ليگ نيز ناآمادگي آنها کاملا مشهود بود.
اينطور که اعضاي کادرفني و فدراسيون کشتي مي‌گويند، دليل عدم اعزام تيم به تورنمنت‌هايي که در اين مدت در سطح دنيا برگزار شده و اعزام تيم ناقص به صربستان، همين موضوع بوده و مشکلات مالي و هزينه بالاي اعزام‌ها نقشي در عدم شرکت در مسابقات نداشته است.
مربيان تيم ملي نيز بارها تاکيد کرده‌اند که بايد چند مرحله تمريني پشت سر گذاشته شود تا مدعيان به ميزان آمادگي مناسب براي شرکت در رقابت‌ها برسند و سپس اعزامي براي آنها در نظر گرفته شود.
در همين راستاست که بنا و محمدي هر دو براي اسفند ماه ليست نفرات مورد نظرشان را به منظور حضور در دو رقابت بين المللي به فدراسيون کشتي داده‌اند.



ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره