logo
برگزیده
ورزشی

وقتی علیرضا بیرانوند روز به روز محبوب‌تر می‌شود

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
وقتی علیرضا بیرانوند روز به روز محبوب‌تر می‌شود

خبر ورزشي/ عليرضا بيرانوند اين روزها عملکرد خوبي در آنتورپ از خود به نماي گذاشته و توانسته دل هواداران اين تيم را به دست بياورد.
عليرضا بيرانوند براي رسيدن به ساحل آرامش روزهاي بسيار سخت و پرتلاطمي را سپري کرد. بيرو که با کلي اميد و آرزو راهي قاره سبز شد طي ماه هاي قبل نتوانست خودي نشان دهد و همه اتفاقات هم طوري رقم مي خورد تا او براي رسيدن به هدفش و فيکس شدن در آنتورپ زمان زيادي صبر کند. بعد از جدايي ايوان لکو که علاقه زيادي به عليرضا نداشت آمدن فرانکي فرکائوترن به عنوان سرمربي جديد آنتورپ ورق را برگرداند و بيرو گلر شماره يک تيمش شد.
عليرضا در ٥ بازي اخير موفق شد ٣ بار کلين شيت کند و اماري به مراتب بهتر از جان بوتز که پيش از اين درون دروازه قرار مي گرفت ثبت کرد. رقيب فرانسوي بيرانوند که فعلا مصدوم است در تعداد بازي هاي به مراتب بيشتر کمتر از عليرضا کلين شيت کرد. عليرضا که سه شنبه شب در ترکيب ثابت تيمش مقابل يوپن قرار گرفته بود در جريان پيروزي دو بر صفر تيمش عملکرد بسيار خوبي داشت و ضمن بسته نگه داشتن دروازه تيمش چند موقعيت خوب را از حريف گرفت و با کسب امتياز 8/2 بهترين بازيکن زمين شد.
به نظر مي رسد عليرضا بعد از پشت سر گذاشتن روزهاي سخت و مصدوميت اعتماد به نفسش بالاتر رفته و همان عليرضايي شده که همه ما مي شناختيم و تيم ملي به او نياز دارد. سرمربي جديد آنتورپ هم بعد از درخشش عليرضا در آخرين بازي تيمش به تمجيد از گلر ايراني خود پرداخت و اعلام کرد بيرانوند يک دروازه بان با کيفيت و مطمئن است. همچنين هواداران آنتورپ که شايد در چند ماه گذشته ارتباط خوبي با عليرضا نداشتند حالا حسابي از بيرو تعريف مي کنند و به نظر مي رسد عليرضا بين آن ها روز به روز محبوب تر مي شود. هواداران آنتورپ بعد از بازي مقابل يوپن در فضاي مجازي حسابي از عليرضا تعريف کردند و با مقايسه امار کلين شيت هاي بيرانوند  و گلر فرانسوي معتقد بودند عليرضا بسيار با کيفيت تر است. تيم ملي ما فروردين ماه بازي هاي بسيار حساسي در مرحله مقدماتي جام جهاني پيش رو دارد و قطعا درخشش و آمادگي گلري مثل بيرانوند بهترين خبر براي اسکوچيچ و هواداران تيم ملي خواهد بود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد