برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خشم و حسرت توخل از دست ستاره‌های چلسی!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
خشم و حسرت توخل از دست ستاره‌های چلسی!

آخرين خبر/ چلسي در اين هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با تساوي بدون گل مقابل ولورهمپتون متوقف شد. اين اولين بازي توماس توخل در قامت سرمربي چلسي بود و او خيلي دوست داشت تا بتواند اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذارد تا شروع خوبي در جمع آبي هاي لندن داشته باشد اما اين اتفاق رخ نداد و در نهايت چلسي در اولين بازي تحت هدايت سرمربي آلماني متوقف شد.
به گزارش فوتبالي، کاي هاورتز و تيمو ورنر دو مهاجمي که با هزينه‎هاي زيادي به چلسي آمدند، اصلا عملکردي در حد انتظارات نداشته‌اند و يکي از عوامل نتيجه نگرفتن چلسي همين موقعيت خراب کردن هاي اين دو بوده است به طوري که فرانک لمپارد هم در زماني که سکان‌دار چلسي بود، از دست اين دو خيلي زجر کشيد و در نهايت نتوانست نتايج مطلوبي بگيرد و از هدايت چلسي بر کنار شد. اکنون توماس توخل هم در جمع آبي هاي لندن در اولين گام متوقف شده است و در اين بازي از دست مهاجمان تيمش عذاب کشيد چرا که در نيمه‌ي دوم چلسي توانست فشار بياورد اما فرصت هاي آن‌ها به ثمر نمي‌نشست.
در هر صورت بايد ديد که توماس توخل آيا مي‌تواند در چلسي روند مهاجمان تيمش را بهبود بخشيده و به نتايج بهتري دست يابد يا خير.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره