برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

واکنش پوگبا به اتهامات نژادپرستانه علیه زلاتان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش پوگبا به اتهامات نژادپرستانه علیه زلاتان

ورزش 3/ پل پوگبا معتقد است زلاتان آخرين نفري در دنياست که مي توان به او اتهام نژادپرستانه زد.
بازي سه شنبه شب تيم‌هاي ميلان و اينتر در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي ايتاليا در حالي با برتري 2-1 شاگردان کونته همراه شد که اين ديدار تحت‌الشعاع درگيري لفظي شديد بين دو نيمه زلاتان ابراهيموويچ و روملو لوکاکو قرار گرفت.
بر اساس گزارش توتو مرکاتو وب ايتاليا، لوکاکو حين درگيري لفظي دو بازيکن به ايبرا مي‌گويد که اگر وجودش را دارد بيرون از ورزشگاه يکديگر را ببينند که مهاجم سوئدي ميلان در پاسخ به لوکاکو مي‌گويد «برو به آن (وودو) جادوي مزخرف عمل کن، خر کوچولو» و سپس توهيني به مادر روملو مي‌کند.
مهاجم اينتر هم که از اين جمله‌هاي زلاتان از کوره در رفت در پاسخ گفت :«تو در مورد مادر من حرف مي‌زني؟» و سپس توهيني به همسر زلاتان مي‌کند. در نهايت بازيکنان دو تيم مانع شکل‌گيري درگيري فيزيکي بين اين دو شدند.
به نظر مي‌رسد ابراهيموويچ در استفاده از واژه «وودو» از فرهاد مشيري سهامدار اصلي و ايراني اورتون الگو گرفته است، واژه‌اي که مشيري در ماه ژانويه 2018 از آن استفاده کرد و گفت که لوکاکو به خاطر پيام وودو تمديد قرارداد با اورتون را رد کرد.
هر دو بازيکن پس از اين برخورد کارت زرد گرفتند و زلاتان در نيمه دوم با دريافت دومين کارت زرد از زمين بازي اخراج شد. زلاتان توهين نژادي به لوکاکو را رد کرده و اشاره کرده که طعنه راجع به جادوگري به ماجراي اين بازيکن در اورتون باز مي گردد.

او با انتشار پيامي در توئيتر خود يک بار ديگر هرگونه توهين نژادي را رد کرد:« در دنياي زلاتان جايي براي نژادپرستي نيست. ما همه از يک طبقه و برابر هستيم. ما همه فوتباليست هستيم که برخي بهتر از ديگران بازي مي کنند.»
پل پوگبا دوست صميمي زلاتان که با او در منچستريونايتد نيز هم تيمي بود، در واکنش به اتهاماتي که به ستاره سوئدي زده مي شود گفت:« زلاتان نژادپرست؟ او دوست صميمي من است و بسيار مرا دوست دارد و آخرين نفري است که از نظر من مي تواند نژادپرست باشد. بي خيال اين موضوع شويد و در موردش شوخي هم نکنيد.»
دفاع پوگبا از زلاتان از اين حيث جالب توجه است که او در مورد لوکاکو هيچ اظهارنظري مظرح نکرد؛ در حالي که با او نيز در منچستريونايتد هم تيمي بود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره