برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لیگ بیستم؛ بازگشت به خانه!

منبع
آي اسپورت
بروزرسانی
لیگ بیستم؛ بازگشت به خانه!

آي اسپورت/ نقل‌و انتقالات زمستاني در فوتبال ايران شروع شده و باشگاه‌ها در حال رفع نقاط ضعف‌شان هستند. تا اينجا اما مهم‌ترين اخبار مربوط به بازگشت 2بازيکن و 2مربي به تيم‌هاي سابق‌شان است.
مهدي ترابي در پرسپوليس
در مورد مهدي ترابي، با توجه به شکست حضور اين بازيکن در العربي قطر کاملا قابل پيش‌بيني بود که او به پرسپوليس برگردد. اين اتفاق رخ داده و ترابي هم‌اکنون در حال تمرين با سرخپوشان است. در صورت باز شدن پنجره نقل‌و انتقالاتي باشگاه، اين بازيکن از ابتداي نيم‌فصل دوم مي‌تواند براي تيمش به ميدان برود. ترابي قبل از پيوستن به ليگ ستارگان قطر، يک‌سال‌ونيم براي پرسپوليس بازي کرد و يکي از بهترين نفرات اين تيم بود. سبک جدايي او باعث دلخوري هواداران شده است.
رسول خطيبي در تراکتور
اين يکي تا حدود زيادي غيرمنتظره و ناگهاني بود. رسول خطيبي پيش از اين در ليگ‌هاي سيزدهم و چهاردهم سابقه حضور روي نيمکت تراکتور را داشت اما بعدا مسيرش به سمت ماشين‌سازي و آلومينيوم اراک چرخيد. خطيبي نيم‌فصل اول خوبي در اراک داشت و با آلومينيوم درست به اندازه تراکتور امتياز جمع کرد. او حالا به تبريز برگشته تا شايد اميد به کسب عنوان قهرماني را به تراکتور برگرداند.
پيمان بابايي در تراکتور

پيمان بابايي نخستين صيد درشت تراکتور از بازار زمستاني بود؛ بازيکني که از ماشين‌سازي تبريز جذب شد و پيش از آن سابقه حضور در گسترش فولاد را هم داشته است. بابايي تربيت‌شده تيم جوانان تراکتور است و يک فصل هم در تيم بزرگسالان بازي کرده، هرچند 2بازي بيشتر به او نرسيده است. اين پيمان اما با آن بازيکن قبلي خيلي فرق دارد و شايد گره از کار تراکتور باز کند.
مجتبي حسيني در ذوب‌آهن
سرمربي نفت مسجدسليمان در نيم‌فصل اول در حالي اين باشگاه را ترک کرد و براي دور برگشت ليگ بيستم هدايت ذوب‌آهن را پذيرفت که قبلا هم سابقه دستياري و هم سابقه سرمربيگري در اين تيم را داشته است. اصولا دوران سرمربيگري حسيني از زماني شروع شد که يحيي گل‌محمدي ذوب‌آهن را ترک کرد و مديران باشگاه او را به‌عنوان نفر اول برگزيدند.
نفر بعدي کيست؟
احتمال اينکه در اين زمستان باز هم بازگشت مشابه داشته باشيم کم نيست. به‌عنوان مثال اين روزها از حضور احسان حاج‌صفي در سپاهان زياد حرف زده مي‌شود اما روشن نيست اين اتفاق رخ بدهد. خود احسان چند‌ماه پيش به صراحت گفته بود بسيار مايل است به سپاهان برگردد و بار ديگر پيراهن اين تيم را بپوشد.
همشهري ورزشي 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره