برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فکری در آرزوی مهمترین انتقال نیم فصل لیگ برتر

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی

خبر ورزشي/ محمود فکري که به شکل غيرمنتظره‌اي چند گزينه جانشيني‌اش از ليست مديران استقلال خارج شدند فرصت چنداني براي بازسازي اعتماد هواداران و هيئت مديره آبي‌ها ندارد.

محمود فکري راي اعتماد موقتي از مديران باشگاه گرفته است تا بلکه با شروع نيم فصل دوم استقلال شکل يک مدعي جدي قهرماني به خود بگيرد. با اين حال طي هفته‌هاي اخير چند گزينه براي جانشيني محمود فکري مطرح شده بودند که از ميان آنها امير قلعه‌نويي با شکست سنگين خود در بازي آخر نيم فصل برابر پرسپوليس عملاً خط قرمز به روي نام خود کشيد.
مهدي پاشازاده هم که با قبول هدايت ماشين سازي خيال محمود فکري را راحت کرد تا دو گزينه مديران استقلال عملا از دور خارج شوند. پيش از آن هم مجتبي حسيني که نامش به عنوان يکي از گزينه‌ها مطرح شده بود با ذوب آهن به توافق رسيد و در خصوص محمد تقوي ديگر گزينه نيمکت استقلال گفته مي‌شود به دلايل غيرفوتبالي فعلا امکان حضورش در ايران نيست تا تنها يک گزينه باقي بماند. گزينه‌اي که ذهن محمود فکري اين روزها بيشتر از هر کسي مشغول اوست.
فرهاد مجيدي اين روزها تنها گزينه باقيمانده براي نيمکت استقلال است. کسي که از ابتداي فصل پيشنهاد تراکتور، نساجي، ذوب آهن و آلومينويم اراک را رد کرده است تا اين شايعه پررنگ شود او در انتظار نشستن روي نيمکت استقلال است.
شايد اين روزها آرزوي اصلي محمود فکري، قبول هدايت يک تيم ليگ برتري از سوي فرهاد مجيدي باشد تا تکليف تنها گزينه باقي مانده براي جانشيني‌اش هم مشخص شود. اما با رويه‌اي که مجيدي در پيش گرفته است محقق شدن آرزوي فکري مساوي است با برکناري‌اش!


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره