برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درگیری لیورپول و فدراسیون مصر بر سر صلاح

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درگیری لیورپول و فدراسیون مصر بر سر صلاح

ورزش 3/ فدراسيون فوتبال مصر و باشگاه ليورپول بر سر استفاده از محمد صلاح با يکديگر دچار اختلاف شده اند.
تصميم شوقي غريب سرمربي تيم فوتبال المپيک مصر بحراني بين فدراسيون اين کشور و ليورپول را به وجود خواهد آورد که علت آن انتخاب محمد صلاح ستاره سرخ ها براي حضور در بازي هاي المپيک است که در تابستان سال آينده برگزار مي شود.
غريب طي يک مصاحبه تلويزيوني محلي تأييد کرد که تصميم گرفته است محمد صلاح ستاره ليورپول و محمد الشناوي دروازه بان الاهلي را در ليست انتخابي خود به کميته برگزاري بازي هاي المپيک 2020 توکيو ارسال کند.
اين مسابقات که از سال گذشته به تعويق افتاده است، از 23 ژوئيه تا 8 آگوست و در تابستان امسال برگزار مي شود  اين بدان معني است اين رقابت ها با دوره آماده سازي اوليه و آغاز فصل جديد انگليس 2022/2021 همپوشاني دارد.
قوانين المپيک به هر تيم اجازه مي دهد سه بازيکن بالاتر از سن قانوني (23 سال) را در ليست خود در اختيار داشته باشد و به همين دليل غريب درخواست حضور محمد صلاح را در ليست تيم ملي مصر داشته است تا با استفاده از اين فوق ستاره، در رقابت هاي المپيک نتايج خوبي کسب کند.
اين تصميم سرمربي مصري بدون اطلاع باشگاه انگليسي اعلام شده است که به نظر مي رسد اين مسئله باعث تعجب سران ليورپول شده است از اين رو پيش بيني مي شود حضور صلاح در تيم ملي المپيک مصر باعث بروز اختلافات بين ليورپول و فدراسيون مصر خواهد شد چرا که يورگن کلوپ سرمربي آلماني ليورپول علاقه اي ندارد تا در مهمترين دوره آماده سازي ستاره خود را رها کند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره