logo

واکنش سوارز به رویارویی با رئال‌مادرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش سوارز به رویارویی با رئال‌مادرید

ورزش 3/ لوييس سوارز، ستاره اوروگوئه اي اتلتيکومادريد آماده رويارويي با رئال مادريد است.
هفته آينده و در يکي از حساس ترين رقابت هاي اين فصل فوتبال اروپا، اتلتيکومادريد صدرنشين بايد در خانه رئال مادريد به مصاف اين تيم برود. برتري در اين مسابقه گام بلندي به سمت قهرماني روخي بلانکوس است و لوييس سوارز که بارها سابقه گلزني به رئال را در کارنامه دارد، مي خواهد خود را در اين مسابقه نشان دهد.

لوييس سوارز گفت: "همه بازي ها برابر رئال مادريد ويژه هستند و شما علاقه داريد برابر چنين تيم هايي بازي کرده و خودتان را نشان دهيد. حالابازي برگشت را پيش رو داريم و مي خواهيم نشان دهيم که هدف مان حفظ صدرنشيني در ادامه فصل است. هميشه مي خواهم خودم را نشان داده و شرايط را بهبود ببخشم. مي خواهم ثابت کنم مي توانم از موانع پيش رو پرش کنم. در حال حاضر در باشگاهي بازي مي نم که بسياري معتقدند گلزني هاي معتدد در آن دشوار است، اما با کيفيت هم بازي هايم، کار برايم آسان شده است.
اتلتيکومادريد مدتهاست موفق به کسب عناوين قهرمان نشده و من آرزو مي کنم اين فصل قادر به رسيدن به اين هدف باشيم. ما در ديدار رفت برابر رئال مادريد مغلوب شديم و حالا مي خواهيم با کسب پيروزي در بازي برگشت، به مبارزه در مسير کسب قهرماني ادامه بدهيم."


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد