برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اتلاف وقت ثمره مدیریت استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اتلاف وقت ثمره مدیریت استقلال

ورزش 3/ درحاليکه استقلال بايد روز شنبه در يکي از حساس ترين ديدارهاي نيم فصل دوم به مصاف فولاد برود، انتخاب فرهاد مجيدي زمان زيادي را تلف کرد.
در حاليکه 48 ساعت از بازي استقلال و مس رفسنجان مي گذرد و همانطور که دوشنبه شب جدايي محمود فکري از جمع استقلالي ها مشخص شده بود، اما مديران باشگاه استقلال براي انتخاب جانشين او بيش از حد وقت تلف کردند.
تقريبا قابل حدس بود که فرهاد مجيدي به عنوان سرمربي جديد آبي پوشان معرفي خواهد شد اما در اين ميان فرصت استقلال براي ديدار فوق العاده حساس مقابل فولاد در روز شنبه به کمترين ميزان خود رسيده است.
فولاد و استقلال تنها يک امتياز با يکديگر فاصله دارند و در صورت شکست آبي پوشان در اين ديدار، جايگاه سومي نيز از دست خواهد رفت و با اين وجود مديران استقلال و اعضاي هيئت مديره براي انتخاب سرمربي جايگزين در حال اتلاف وقت هستند.
از زمان جدايي محمود فکري، تقريبا دو جلسه تمريني استقلالي ها از دست رفته است و در حاليکه فرهاد مجيدي امروز به عنوان سرمربي آبي پوشان انتخاب شده است که فردا بايد به نوعي جلسه معارفه را با بازيکنان خود بگذراند و عملا آنها فقط روز جمعه را براي مرور کارهاي تاکتيکي جهت ديدار با فولاد فرصت دارند.
قطعا برگزاري تمرينات با کادرفني جديد و پياده کردن انديشه هاي مجيدي و دستيارانش در فاصله چند روز تا ديدار مقابل فولاد زمان بر خواهد بود و اين مسئله به سود استقلالي ها نيست.

به هر حال اين نمي تواند شکل واقعي تمرين براي تيمي در کوران مسابقات باشد که مدعي قهرماني نيز محسوب مي شود و مديران استقلال براي انتخاب سرمربي در آستانه ديدار با يکي از رقيبان رو در زمان زيادي را تلف کردند. به نظر مي رسد استقلال به همان اندازه که بابت مديريت فني داخل زمين ضربه ديد، بابت مديريت هاي خارج از آن نيز متضرر واقع شد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره