logo

کادر جدید استقلال مثل هندوانه دربسته می‌ماند!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کادر جدید استقلال مثل هندوانه دربسته می‌ماند!

ايسنا/ پيشکسوت تيم فوتبال استقلال مي‌گويد فرهاد مجيدي اين توانايي را دارد که شرايط را در جمع آبي‌پوشان تغيير دهد.
فرشاد فلاحت‌زاده، پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره انتخاب فرهاد مجيدي به عنوان سرمربي جديد آبي‌پوشان پايتخت اظهار کرد: فرهاد بازيکن محبوبي بين هواداران استقلال است. او اگر نتيجه نگيرد، مشکلي ندارد و هواداران صبوري بيشتري پيدا مي‌کنند. او بايد از پيشکسوتان و افراد حرفه‌اي استفاده کند. گفته شده قرار است فراز کمالوند به عنوان مدير فني در استقلال حضور داشته باشد.  فراز مربي بزرگي است ولي اگر از خانواده استقلال استفاده بشود، شرايط بهتر خواهد شد. آقاي مددي هم بايد حمايت خود را از مجيدي اعلام کند تا شرايط بهتر جلو برود.
او ادامه داد: مجيدي بايد بايستد و با تمام سختي‌ها مواجه شود و اگر شرايط سخت‌تر شد، صبوري خود را بيشتر کند. با توجه به اينکه در اين مدت دوره‌هاي بيشتري گذرانده است، مي‌تواند شرايط بهتري را براي استقلل به ارمغان بياورد. بايد گفت شرايط تماشاگران  خوب نيست. آن‌ها ديگر تحمل باخت ندارند و دوست دارند  حداقل بازي زيبايي از آبي‌پوشان ببينند.
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سوال که اولين کاري که مجيدي بايد در تيم استقلال انجام دهد، چيست؟ گفت: به نظر من مجيدي بايد آرامش تيم را برگرداند. او بايد موج رفاقت بين تيم راه بيندازد و به کساني که تازه به استقلال آمدند، يادآور بشود که به چه باشگاه پرافتخاري راه پيدا کردند. من شنيده بودم رشيد مظاهري با سعيد عزيزان دعوايش شده است و اين مسائل نبايد ايجاد شود. آقاي عزيزان فرد بزرگي است و بايد احترام او حفظ شود و در کل بايد احترام در بطن تيم وجود داشته باشد.
فلاحت‌زاده درباره مسائل فني تيم استقلال افزود: مجيدي بايد کارهاي تاکتيکي تيم را بيشتر کند. استقلال خيلي سخت بازي مي‌کرد و بايد مجيدي در بخش حمله تيم را هماهنگ‌تر کند تا شرايط تيم براي گل زدن بهتر شود. استقلال راه گل زدن را فراموش کرده بود و الان بايد شرايط بهتر شود.
او در خصوص شيطنت‌هاي برخي هواداران استقلالي در فضاي مجازي گفت: يک سري تماشاگرنما هستند و در فضاي مجازي يک نفر را مي‌کوبند. من نظرم اين است وقتي آقاي مددي مثلا قرار است از آقاي فکري حمايت کند، زير  حرف خود نزند. آقاي مددي بايد صداقت داشته باشد. فشار هواداران باعث اين جابجايي‌ها شده است و خواسته مديرعامل اين بود به حرف هواداران عمل کند. الان وقتي مجيدي روي کار مي‌آيد، بايد از او حمايت شود. اگر فشار روي مجيدي باشد، دوباره همان اتفاقات رخ مي‌دهد. هوادار واقعي بايد خواسته خود را به صورت منطقي بگويد و نبايد کورکورانه نسبت به برخي مسائل واکنش نشان دهد. طرفدار واقعي بايد غم تيم را بخورد. با توجه به اينکه مجيدي در استقلال سرمربي تيم بوده است، فکر مي‌کنم اين بار شرايط تغيير مي‌کند. تيم در جايگاه بدي نيست اما نسبت به پرسپوليس عملکرد بهتري نداشته است و اين کار را سخت مي‌کند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در پايان گفت:اميدوارم کادر فني خوبي در تيم تشکيل شود. گفته شده پيروز قرباني قرار است به اين جمع اضافه شود.  پيروز بازيکن خوبي بوده است و به نظرم اگر در کادر باشد، مي‌تواند شرايط را بهتر کند. البته اين کادر مثل هندوانه دربسته مي‌ماند و بايد ديد اين ريسک جواب مي‌دهد يا خير. هر کسي اين تيم را مي‌گيرد بايد قول دهد و پاي قول خود بايستد و مسئوليت خود را مقابل هواداران بپذيرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره