برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد

منبع
مهر
بروزرسانی
 تیم ملی تکواندو وارد بلغارستان شد

مهر/ فدراسيون تکواندو بلغارستان براي برگزاري رقابت‌هاي بين المللي تدابير سختي را براي حفظ سلامتي تکواندوکاران در دستور کار قرار داده است.
هشتمين دوره رقابتهاي بين المللي تکواندو آزاد بلغارستان از فردا شنبه با حضور ۶۹۴ تکواندوکار در صوفيه آغاز مي‌شود که در رده سني بزرگسالان ۳۹۰ تکواندوکار در هشت وزن مردان و هشت وزن زنان به رقابت خواهند پرداخت.
تيم ملي تکواندو کشورمان که صبح پنجشنبه به قصد حضور در اين مسابقات تهران را ترک کرده بود، پس از ۹ ساعت توقف در فرودگاه استانبول، ساعت ۲۲ به وقت تهران وارد فرودگاه شهر صوفيه شد.
ميزبان براي حفظ سلامتي ورزشکاران، مربيان، داوران و عوامل برگزاري تدابير سختي در نظر گرفته است. بر همين اساس کليه تکواندوکاران شرکت کننده در اين مسابقات در هتل «رامادا» اسکان داده شده و مسابقات نيز بر روي سه «شي هاپ چانگ» پهن شده در يکي از تالارهاي همين هتل برگزار مي‌شود.
از شرکت کنندگان ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات تست کرونا گرفته شده و همه نفرات در اتاق‌هاي خود قرنطينه هستند و اجازه خروج از هتل را ندارند. ۵۰ يورو جريمه خروج از هتل خواهد بود.
بر اساس پروتکل‌هاي طراحي شده براي اين مسابقات، غذاي ورزشکاران در اتاق سرو مي‌شود و تکواندوکار براي حضور در مسابقات مي‌بايست در اتاق خود گرم کرده و تنها ۳۰ دقيقه قبل از شروع مبارزه به همراه مربي خود اجازه حضور در سالن مسابقات را دارد.

حسين لطفي، سروش احمدي، ميرهاشم حسيني، اميرمحمد بخشي، مهران برخورداري، سجاد مرداني با هدايت فريبرز عسکري به عنوان سرمربي و علي محمد بسحاق و وحيد عبداللهي به عنوان مربي ترکيب تيم ملي در اين مسابقات را تشکيل مي‌دهند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره