برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شروع شیرین فرهاد در آزادی/ استقلال انتقام گرفت

منبع
مهر
بروزرسانی
شروع شیرین فرهاد در آزادی/ استقلال انتقام گرفت

مهر/ تيم فوتبال استقلال که به تازگي کادر فني‌اش را تغيير داده است در نخستين ديدار با فرهاد مجيدي موفق شد يک ديدار حساس را با پيروزي پشت سر بگذارد و اختلاف خود با صدر جدول را کمتر کند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

تيم فوتبال استقلال امروز شنبه در چارچوب هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم فولاد خوزستان بود که اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
استقلال که براي نخستين بار در اين فصل فرهاد مجيدي را به عنوان سرمربي روي نيمکت دارد، در اين نيمه نتوانست موقعيت خطرناک چنداني را روي دروازه فولاد ايجاد کند. تک موقعيت خوب استقلال در دقيقه ۳۸ به دست آمد که «شيخ دياباته» در مصاف با محسن فروزان دروازه بان فولاد نتوانست گلزني کند.
تيم فولاد هم که با هدايت جواد نکونام يکي از مدعيان بالاي جدول است، در اين نيمه تنها صاحب يک فرصت خوب گلزني شد. در دقيقه ۲۰، ساسان انصاري با پشت سر گذاشتن مدافعان استقلال، توپ را از بالاي سر رشيد مظاهري به سمت دروازه استقلال زد اما احمد موسوي مدافع آبي پوشان توپ را از روي خط دروازه بيرون کشيد.
در ادامه تلاش بازيکنان دو تيم ثمري نداشت تا نيمه نخست با تساوي بدون گل تمام شود. محمد دانشگر و مهدي قايدي دو بازيکن استقلال در اين نيمه از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.
در نيمه دوم تلاش دو تيم براي رسيدن به گل بيشتر شد و پس از چند حمله نصف و نيمه‌اي که روي دروازه‌ها شکل گرفت از ۲۰ دقيقه پاياني دو تيم عطش بيشتري براي رسيدن به گل داشتند اما بازهم نتوانستند موقعيت خطرناک و جدي را روي دروازه‌ها ايجاد کنند.
جواد نکونام و فرهاد مجيدي که به دنبال رسيدن به سه امتياز اين ديدار بودند در دقايق پاياني تعويض‌هايي را در ترکيب تيم خود انجام دادند تا شايد بتوانند با نيروي تازه نفس دروازه حريف را باز کنند.
در دقيقه ۷۹ تيم فوتبال استقلال پشت محوطه جريمه فولاد صاحب يک ضربه ايستگاهي شد که مهدي قايدي پشت توپ ايستاد و ضربه‌اش را زد که توپ به بدن مدافعان حريف خورد و در يک رفت و برگشت درون محوطه جريمه ساسان انصاري روي ارسلان مطهري مرتکب خطا شد تا يک ضربه پنالتي به سود استقلال اعلام شد.
در دقيقه ۸۲ ارسلان مطهري پشت اين توپ ايستاد و اين توپ را به گل تبديل کرد تا فرهاد مجيدي با خيالي آسوده‌تر ادامه بازي را دنبال کند.
يک دقيقه بعد از اين گل فولادي‌ها درون محوطه جريمه صاحب يک موقعيت مطلوب توسط شيمبا شدند که ضربه اين بازيکن از بالاي دروازه به بيرون رفت. با اين حال فشار فولادي‌ها براي رسيدن به گل تساوي ادامه پيدا کرد اما راه به جايي نبردند.
استقلال با اين پيروزي ۳۰ امتيازي شد و همچنان در رده سوم باقي ماند اما فاصله اش را با پرسپوليس و سپاهان ۳۴ امتيازي کمتر کرد. فولاد هم با ۲۶ امتياز در جايگاه چهارم قرار گرفت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره