logo

شکایت از وزیر ورزش به خاطر استقلال و پرسپولیس

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
شکایت از وزیر ورزش به خاطر استقلال و پرسپولیس

خبر ورزشي/ نماينده مردم نجف آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان مجلس در حال جمع‌آوري امضا براي شکايت از وزير ورزش به دليل عدم واگذاري باشگاه هاي پرسپوليس و استقلال هستند.
«ابوالفضل ابوترابي» نماينده مردم نجف آباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به استنکاف وزير ورزش از واگذاري باشگاه پرسپوليس و استقلال به بخش خصوصي گفت: وزير ورزش و جوانان مکلف بود تا شهريور سال ۹۸ تيم هاي استقلال و پرسپوليس را به بخش خصوصي واگذار کند.
وي با اشاره به اينکه در اين مدت بارها نسبت به استنکاف وزير از قانون تذکر داديم ادامه داد: منابع زيادي در حال حاضر صرف دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مي‌شود براساس قانون اساسي ورزش همگاني رايگان و تخصصي خصوصي بايد در کشور وجود داشته باشد اما در کشور خلاف اين قانون عمل مي شود يعني تمام بودجه ورزش صرف اين دو تيم مي شود پول هاي کلتن صرف مربي هاي خارجي مي شود، آبرويمان در مجامع بين المللي مي رود و قانون ورزش همگاني رايگان نيز اجرا نمي شود.
ابوترابي با اشاره به اينکه نمايندگان در پي اعمال ماده ۲۳۴ آيين نامه داخلي هستند گفت: از ديروز روند جمع آوري امضا براي ارجاع پرونده استنکاف وزير از قانون به دادگاه آغاز شده است و در اين خصوص در حال جمع آوري امضا هستيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره