برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

گزینه جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال

منبع
طرفداري
بروزرسانی
گزینه جدید دبیرکلی فدراسیون فوتبال

طرفداري/ نام روزبه وثوق‌احمدي به عنوان جديدترين گزينه دبيرکلي فدراسيون فوتبال مطرح شده است
يکي از اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال مدعي است روزبه وثوق احمدي جدي ترين گزينه براي دبيرکلي فدراسيون فوتبال است.
فردا اولين نشست هيات رييسه فدراسيون فوتبال در حالي برگزار مي شود که امروز با کناره گيري مهدي محمد نبي، فدراسيون فوتبال دبيرکل قبلي خود را از دست داد. گفته مي شود به شهاب عزيزي خادم توصيه شده بود دبيرکل قبلي را در منصب خود حفظ کند اما احتمالا رييس فدراسيون فوتبال به اين دليل که نبي به نوعي حکم رييس ستاد انتخاباتي کيومرث هاشمي را داشت، اين توصيه را نپذيرفت.
 پيش از اين شايعه شده بود علي خطير گزينه دبيرکلي فدراسيون فوتبال است و قبل از انتخابات هم خطير نقش رييس ستاد انتخاباتي شهاب عزيزي خادم را ايفا مي کرد. اما حالا نام هايي چون روزبه وثوق احمدي و حميد مهرعلي براي تصدي اين پست مطرح مي شود. البته نام يک روزنامه نگار هم براي اين پست مطرح شده بود. يکي از اعضاي هيات رييسه امروز در محفلي خصوصي در پاسخ به اين سوال که شانس کدام يک از گزينه ها براي رياست بيشتر است، از وثوق احمدي به عنوان گزينه اصلي نام برد. البته انتخاب و معرفي اين گزينه به عنوان دبيرکل به شرطي است که عزيزي خادم دبيرکل را با همفکري اعضاي هيات رييسه در جريان نشست فردا که اولين نشست هيات رييسه جديد است، انتخاب کند.
وثوق احمدي در فدراسيون مهدي تاج رييس کميته تعيين وضعيت بود. در جريان شکايت از مارک ويلموتس به دادگاه عالي ورزش هم نام روزبه وثوق احمدي به عنوان يکي از وکلاي ايران در اين پرونده مطرح شده بود. گفته مي شد فدراسيون پس از شکست از ويلموتس در فيفا، براي پيروز شدن در دادگاه عالي ورزش از وثوق احمدي دعوت به همکاري کرده است و اين کارشناس حقوقي به اتفاق تيمي از وکلاي معرفي شده از سوي وزارت امور خارجه و معاونت حقوقي رياست جمهوري در حال کار روي پرونده ويلموتس هستند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد