نماد آخرین خبر

دوئل هیجان‌انگیز کاپیتان‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دوئل هیجان‌انگیز کاپیتان‌ها

ورزش 3/ ديدار تيم هاي تراکتور و مس، صحنه تقابل جذاب کاپيتان هاي دو تيم هم بود.
ديدار تيم هاي تراکتو و مس رفسنجان در چارچوب هفته نوزدهم ليگ برتر با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد. شاگردان خطيبي در حالي به تساوي مقابل ميهمان خود رضايت دادند که موقعيت هاي خوبي را براي گلزني در اين ديدار داشتند.



تراکتوري ها در طول دو نيمه چندين موقعيت را روي دروازه مس ايجاد کردند تا روز سختي براي مدافعان و دروازه بان تيم ميهمان رقم زده باشند. البته مدافعان و دروازه بان مس در برابر حملات حريف عملکرد خوبي داشتند و مانع از فروپاشي دروازه شان شدند. در کنار اين صحنه ها، در ميانه ميدان هم شاهد يک رقابت داغ بين کاپيتان هاي دو تيم بوديم.



مسعود شجاعي و مهدي کياني به عنوان کاپيتان هاي دو تيم تراکتور و مس رفسنجان در طول بازي بارها در برابر يکديگر قرار گرفتند و رقابت اين دو صحنه هاي جذابي را به وجود آورد؛ صحنه هايي که در بعضي از آنها کياني برنده بود و در بعضي ديگر نيز شجاعي.



 
مسعود شجاعي که يکي از طراحان اصلي حملات تراکتور در ميانه ميدان به شمار مي رود امروز در سد محکمي به نام مهدي کياني را مقابل خود مي ديد که با حضورش در مس، به کمربند مياني اين تيم استحکام بيشتري بخشيده است. يکي از نکات جالب توجه تقابل دو کاپيتان، آمادگي بدني بالاي هر دو بازيکن بود که تصاوير زيبايي را هم به جاي گذاشت.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره