برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مربی تیم ملی والیبال از حضور در تیم ملی انصراف داد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مربی تیم ملی والیبال از حضور در تیم ملی انصراف داد

تسنيم/ سرپرست تيم ملي واليبال گفت: سعيد رضايي بنا به دلايل شخصي در اين مقطع زماني قادر به حضور در کنار تيم ملي نيست.
سومين روز اردوي آماده‌سازي تيم ملي، عصر ديروز (دوشنبه) با انجام تمرينات بدنسازي و توپي در سالن فدراسيون پيگيري شد و ملي‌پوشان امروز استراحت مي‌کنند.
محمدرضا تندروان، مربي تيم ملي واليبال با اشاره به برنامه‌ تدوين شده براي ملي‌پوشان به صورت پلکاني، اظهار داشت: طبق نظر ولاديمير آلکنو، سرمربي تيم ملي، با افزايش سطح آمادگي بازيکنان، تمرينات را سخت‌تر و پيشرفته‌تر کرديم و تا آخر هفته شايد به تمرينات شش به شش برسيم.
تندروان درباره روند تمريني بازيکنان تيم ملي گفت: در سه روز نخست اردو، بيش‌تر تمرکز بازيکنان و کادر فني بر روي مسائل پزشکي و پياده کردن پروتکل‌هاي بهداشتي براي مقابله با کرونا در اردوي ملي‌پوشان بود.
وي با اشاره به دوري دو هفته‌اي بازيکنان از تمرين و مسابقات در ايام نوروز، تصريح کرد: از عصر روز شنبه، تمرينات آمادگي جسماني را شروع کرديم که براي برگشت به واليبال بازيکنان، تمرينات خاص آشنايي با توپ بعد از دو هفته دوري داشتيم. خوشبختانه بازيکنان در شرايط جسماني مناسبي قرار دارند و به همين دليل، علاوه بر تمرينات بدنسازي، تمرينات توپي مرحله بعدي را شروع کرديم.
امير خوش‌خبر، سرپرست تيم ملي واليبال درباره مرخصي سعيد رضايي، مربي تيم ملي گفت: طي صحبتي که با سعيد رضايي داشتم، او اعلام کرد براي انجام امور شخصي نياز به چند روز مرخصي دارد و با گذشت چند روز از اين مرخصي، رضايي در نهايت اعلام کرد که بنا به دلايل شخصي در اين مقطع زماني قادر به حضور در کنار تيم ملي نيست.
تيم ملي واليبال ايران در سال جاري ليگ‌ ملت‌ها و بازي‌هاي المپيک توکيو را پيش رو دارد و خود را براي حضور شايسته در اين رقابت‌ها آماده مي‌کند.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد