برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ستاره یوونتوس در آستانه از دست دادن یک بازی مهم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره یوونتوس در آستانه از دست دادن یک بازی مهم!

ورزش 3/ به احتمال فراوان پائولو ديبالا در بازي امشب يوونتوس برابر ناپولي نيز غايب خواهد بود.
يوونتوس امشب در مسابقه عقب افتاده از هفته سوم سري آ ميزبان ناپولي خواهد بود. تيم آندره آ پيرلو در هفته هاي اخير شرايط کابوس واري را پشت سر گذاشته و گزارشات حاکي از آن است که در صورت عدم پيروزي يووه در مسابقه امشب، ممکن است سرمربي ايتاليايي از هدايت بيانکونري برکنار شود.
قرار بود پائولو ديبالا بعد از سه ماه مصدوميت امشب دوباره به ترکيب يوونتوس بازگردد و حتي نام او در ليست اين تيم براي ديدار مقابل ناپولي نيز قرار گرفته است اما کالچيو مرکاتو ادعاي عجيبي را مطرح کرده است. اين منبع مدعي شده که ستاره آرژانتيني هنوز در زانوي خود احساس درد مي کند و همين مسئله باعث شده که او در آستانه از دست دادن مسابقه حساس امشب قرار گيرد.


اين مسئله در حالي مطرح شده که ديبالا طي روزهاي گذشته در تمرينات گروهي يوونتوس شرکت کرده بود و آندره آ پيرلو نيز در کنفرانس خبري پيش از بازي برابر ناپولي تاييد کرد که اين بازيکن به آمادگي کامل رسيده و مشکلي براي همراهي بانوي پير ندارد.

با اين حال بايد منتظر آغاز ديدار يوونتوس و ناپولي ماند تا مشخص شود که آيا ادعاي کالچيو مرکاتو درباره مصدوميت ديبالا صحت داشته يا اينکه او امشب يوونتوس را همراهي خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره