برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
ورزشی

فکری: گرفتن امتیاز از سپاهان برای ما خیلی مهم بود

منبع
فارس
بروزرسانی
فکری: گرفتن امتیاز از سپاهان برای ما خیلی مهم بود

فارس/ سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: گرفتن امتياز از سپاهان براي ما خيلي مهم بود.
محمود فکري بعد از تساوي بدون گل مقابل سپاهان اظهار داشت: به هر دو تيم خسته نباشيد مي‌گويم بازي سخت و سنگيني بود بخصوص براي ما چون سپاهان صدرنشين بود. مي‌توانستيم فضاها را ببنديم و فضا و فرصت به حريف ندهيم تا منتظر اشتباه‌هاي حريف در ضد حمله به گل برسيم.
وي افزود: فضا را کمتر به حريف داديم. براي من که تازه به تيم آمدم گرفتن امتياز مهم بود. براي شکل و شخصيت تيمي‌ما هم خوب بود که بازنده نباشيم و از بازيکنان تشکر مي کنم که دويدند و جنگيدند و يک امتياز گرفتيم.
فکري در نشست خبري اظهار داشت: هفته ارتش را به غيور مردان ارتش تبريک مي‌گويم و براي خودشان و خانواده شان آرزوي سلامتي دارم. اين اولين بازي بود که روي نيمکت مسجدسليمان نشستم و برايم مهم بود که امتياز بگيرم. مي‌دانستم کار سختي داريم. به بازيکنان دو تيم خسته نباشيد مي‌گويم که بازي جوانمردانه ارايه دادند. از تک تک بازيکنانم که با تمام وجود تلاش کردند و جنگيدند تشکر مي کنم. مهم بود که گل نخوريم و يک امتياز هم گرفتيم. بازيکنان نفت نشان دادند که در نيم فصل اول که امتياز گرفتن شان جرقه نبوده است و اميدوارم در 10 بازي باقي مانده ليگ فوتبال ايران بيشتر آنها را ببينند.
وي در مورد اينکه  مقابل سپاهان مي شد به جز گل نخوردن تاکتيک ديگري داشت، گفت: با توجه به داشته‌هايمان مقابل سپاهان بازي کرديم. اين تيم يکي از پرمهره‌ترين تيم‌هاي ليگ است و از نظر مديريت و تشکيلات خوب است و نشان داده که در صدر جدول بودن اين تيم اتفاقي نبوده است و فکر نمي‌کنم تاکتيک ديگري مي‌توانستيم مقابل سپاهان داشته باشيم. باز بازي مي‌کرديم به بازيکنان خلاق آنها فضا مي‌داديم و اين بهترين تاکتيک بود که انجام داديم و در برنامه اول مان که گل نخوردن بود رسيديم. بازهم فرصت‌هايي هم داشتيم در نيمه اول يک شوت خوب زديم در نيمه دوم هم مي توانستيم در برخي مواقع به حريف ضربه بزنيم. 
سرمربي نفت مسجدسليمان  در مورد اينکه افتادن زياد بازيکنان اين تيم به زمين چه دليلي داشت؟ گفت: دوست نداشتم اتلاف وقتي باشد. در همه بازي ها با توجه به تعداد زياد تعويض ها 5-6 دقيقه وقت تلف شده هست. برخي مواقع مصدوميت باعث افتادن بازيکنان ما مي شد. تيمي مثل سپاهان با توجه به بازيکناني که دارد به حريف فشار زيادي مي آورد و باعث مصدوميت بازيکن حريف هم ميتواند باشد نه من و نه نفت به دنبال اتلاف وقت نيستيم و تلاش مي کنيم که بازي جوانمردانه‌اي انجام بدهيم.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره