برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نگاه‌های چپ‌چپ کیمیش به نیمار؛ نفرت یا انتقام؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نگاه‌های چپ‌چپ کیمیش به نیمار؛ نفرت یا انتقام؟

آخرين خبر/ پاريسن ژرمن موفق شد از مرحله‌ي يک چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا عبور کرده و راهي مرحله نيمه نهايي شود و اکنون منتظر است تا رقيب خود را از ميان دو تيم منچسترسيتي و دورتموند بشناسد.
به گزارش فوتبالي، نيمار جونيور که در فينال گذشته و پس از باخت مقابل بايرن مونيخ اشک ريخته بود، اکنون جبران مافات کرد و به شدت خوشحالي کرد. او با هم‌تيمي خود پاردس فرياد هاي بلندي را از خوشحالي سر مي‌داد که تصاوير آن در رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي پخش شده و سوژه شد. او به گونه‌اي خوشحالي مي‌کرد که به اعتقاد برخي انگار مي‌خواست انتقام اشک هايش را بگيرد. در همين قاب مي‌بينيم که بازيکن بايرن مونيخ، يعني کيميش با نگاه هاي چپ چپ در حال تماشاي فرياد زدن هاي نيمار و پاردس است و به نظر مي‌رسد که حسابي عصباني و ناراحت شده است و نيمار هم تا مي‌تواند بلند تر فرياد مي‌زند تا انتقام خود را گرفته باشد.
بايرن مونيخ که مدافع عنوان قهرماني بود در همين مرحله حذف شد و اکنون بايد ديد که پي اس جي تا کجا مي‌تواند پيش برود و به مقام قهرماني خواهد رسيد يا دچار مشکل مي‌شود و نيمار همچنان در روياي رسيدن به قهرماني سي ال با پي اس جي ناکام مي‌ماند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره