برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آزادکاران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آزادکاران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقبای خود را شناختند

ايسنا/ مراسم قرعه کشي سي و چهارمين دوره رقابت هاي کشتي آزاد بزرگسالان قهرماني آسيا، در شهر آلماتي قزاقستان برگزار شد.
سي و چهارمين دوره رقابت هاي کشتي آزاد بزرگسالان قهرماني آسيا از صبح فردا و با برگزاري مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کيلوگرم در شهر آلماتي قزاقستان آغاز مي شود.
قرعه نمايندگان کشتي آزاد ايران به شرح زير است:
در وزن ۵۷ کيلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، عليرضا سرلک در دور اول با روزگلدي سيداف از ترکمنستان کشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه ميان دولت تميرجان اف از قزاقستان و بيلال از پاکستان مي رود.
در وزن ۶۱ کيلوگرم مجيد داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف راويندر از هند مي رود. در اين وزن ۹ کشتي گير شرکت کرده اند.
در وزن ۶۵ کيلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، مرتضي قياسي در دور نخست با کريم حوجاکوف از ترکمنستان مبارزه مي کند و در صورت غلبه بر اين کشتي گير، در دور بعد به مصاف برنده ميان عاديل اوسپانوف از قزاقستان و علي بيک عثمان اف از قرقيزستان مي رود.

در وزن ۷۰ کيلوگرم اميرحسين حسيني دور دور اول به مصاف کاران از هند مي رود و در صورت گذر از اين حريف در دور بعد با برنده کشتي ميان عبدالکريم از کويت و سيرباز تالگات از قزاقستان پيکار مي کند. در اين وزن ۱۰ نفر حضور دارند.
در وزن ۷۴ کيلوگرم که ۱۳ کشتي گير شرکت کرده اند، مصطفي حسين خاني در دور اول با اختيار نوروزاف از ازبکستان کشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه ميان سئونگ چول لي از کره و لو سنگاپور از مي رود.
در وزن ۷۹ کيلوگرم علي سوادکوهي در دور نخست به مصاف ريوکي يوشيدا از ژاپن مي رود و در صورت پيروزي بر اين کشتي گير در دور دوم با برنده ديدار ميان بوبور اسلام اف از ازبکستان و ساياکباي يوسوپوف از قرقيزستان پيکار مي کند. در اين وزن ۱۱ نفر حضور دارند.
در وزن ۸۶ کيلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، حسن يزداني پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هاياتو ايشيگورو از ژاپن کشتي مي گيرد.
در وزن ۹۲ کيلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به ديدار برنده کشتي ميان ريوچي يامانکا از ژاپن و سانجيت از هند مي رود. در اين وزن ۹ نفر حضور دارند.
در وزن ۹۷ کيلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علي شعباني پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتي ميان مين وون سئو از کره جنوبي و هارون آبيد از پاکستان کشتي مي گيرد.
در وزن ۱۲۵ کيلوگرم امين طاهري پس از استراحت در دور اول در دور دوم با سارم از سوريه کشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده کشتي ميان آيال لازاريف از قرقيزستان و دانگ هوان کيم از کره جنوبي مي رود. در اين وزن ۱۱ نفر حضور دارند.
برنامه اين مسابقات به شرح زير است:
شنبه ۲۸ فروردين ماه:
ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشي اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کيلوگرم کشتي آزاد
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰: رقابت هاي مقدماتي و شانس مجدد اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کيلوگرم کشتي آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: رقابت هاي رده بندي و فينال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کيلوگرم کشتي آزاد

يکشنبه ۲۹ فروردين ماه:
ساعت ۸:۳۰ تا ۹: وزن کشي اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کيلوگرم کشتي آزاد
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰: رقابت هاي مقدماتي و شانس مجدد اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کيلوگرم کشتي آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۱: رقابت هاي رده بندي و فينال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کيلوگرم کشتي آزاد
اختلاف ساعت ايران با قزاقستان ۹۰ دقيقه است به طوري که ساعت ۱۱:۳۰ به وقت قزاقستان ساعت ۱۰ به وقت ايران است.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره