برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تأکید ۳ باشگاه ایتالیایی سوپرلیگ ایتالیا بر ادامه حضور در سری A

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تأکید ۳ باشگاه ایتالیایی سوپرلیگ ایتالیا بر ادامه حضور در سری A

تسنيم/ سه تيم ايتاليايي که جزو بنيان‌گذاران سوپرليگ ايتاليا هستند بر تمايل خود براي ادامه حضور در رقابت‌هاي سري A تأکيد کردند.
پس از تهديد شدن 12 باشگاه مؤسس سوپرليگ اروپا از سوي يوفا به محروميت از حضور در تمام تورنمنت‌ها از جمله ليگ‌ها و جام‌هاي داخلي، سه باشگاه يوونتوس، اينتر و ميلان که جزو اين 12 تيم هستند با انتشار بيانيه‌‌هايي بر تمايل و حق خود براي ادامه حضور در سري A و ساير رقابت‌هاي داخلي تأکيد کردند. اين باشگاه‌ها همچنين تهديد يوفا مبني بر محروم شدن بازيکنان اين تيم‌ها از حضور در تورنمنت‌هاي ملي همچون جام جهاني و جام ملت‌هاي اروپا را هم بي‌مورد دانستند. اين بيانيه پس از تشکيل يک جلسخ اضطراري توسط سازمان ليگ فوتبال ايتاليا که نمايندگان سه باشگاه يوونتوس، اينتر و ميلان هم در آن حضور داشتند، منتشر شد.
در بيانيه‌اي باشگاه يوونتوس شب گذشته (دوشنبه) در سايت رسمي خود منتشر کرده آمده است: باشگاه‌هاي بنيان‌گذار سوپرليگ، همچنان به حضورشان در تمامي رقابت‌هاي داخلي ادامه خواهند داد و تا زمان شروع به کار واقعي سوپرليگ هم يوونتوس تمايل دارد همچنان به حضور رقابت‌هاي اروپايي ادامه دهد. طبق گزارش شبکه اسکاي اسپورت ايتاليا، موضع دو باشگاه اينتر و ميلان هم مشابه يوونتوسي‌ها است.
اعضاي کميته اجرايي اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) از جمله گابريله گراوينا، رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا روز گذشته تشکيل جلسه دادند و بر آسيب‌زا بودن سوپرليگ براي فوتبال قاره سبز تأکيد کردند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد