برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خبرهای بد قطری‌ها برای هواداران سرخابی

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
خبرهای بد قطری‌ها برای هواداران سرخابی

خبر ورزشي/ قطري‌ها از مذاکره با دو ستاره پرسپوليس و استقلال خبر داده‌اند و مدعي شده‌اند انتقال ملي پوش پرسپوليس تقريبا نهايي شده است.
 شيخ دياباته در طول دو فصلي که در استقلال حضور دارد نمايش خوبي در ترکيب آبي‌ها داشته و همين مسئله باعث شده پيشنهادهايي از چند باشگاه پيدا کند تا در پايان فصل با پايان قراردادش انتقال صورت گيرد.
طرفداري خبر داده که يکي دو باشگاه قطري به دنبال جذب شيخ دباباته هستند و با توجه به اينکه قرارداد اين بازيکن در پايان فصل به پايان مي‌رسد از هم اکنون مذاکرات را با مدير برنامه‌هاي خارجي اين بازيکن شروع کرده‌اند.
در اين بين استقلال هم به دنبال تمديد قرارداد با شيخ دياباته است و بايد ديد در نهايت آينده اين بازيکن در جمع آبي پوشان چه مي‌شود. اخباري درباره حضور محمدحسين کنعاني‌زادگان در ليگ ستارگان قطر در ماه‌هاي اخير به گوش رسيده است.
تيم الاهلي دوحه که با اميد کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا بازي‌هاي خود در ليگ ستارگان قطر را آغاز کرد در نهايت موفق به اين کار نشد و مقام پنجم جدول رده بندي هرگز مسئولان اين تيم را راضي نکرده است. به همين دليل به دنبال اين هستند تا بتوانند با تقويت تيم و اضافه کردن تعدادي از مهره‌هاي موثر با حضور موفق در بازي‌هاي فصل آينده به نتيجه مورد نظر برسند.
مسئولان اين تيم به همين دليل اقدام به مذاکره با بازيکنان مورد نظر خود کرده و حتي از اين باشگاه به گوش مي‌رسد که با تعدادي از آنها به توافق نهايي نيز دست پيدا کرده اند تا براي فصل آينده از آنها در ترکيب اصلي خود استفاده کنند.

محمدحسين کنعاني زادگان مدافع تيم پرسپوليس و تيم ملي فوتبال ايران يکي از نام‌هاي شنيده شده است که از دوحه خبر مي‌رسد قرارداد اين بازيکن براي فصل آينده با مسئولان الاهلي نهايي شده است و آنها به دنبال يک مدافع ديگر هستند. البته صحبت‌هايي هم با يکي دو مدافع مطرح ايراني کرده اند تا در صورت توافق نهايي قلب خط دفاعي خود را با مدافعان ايراني ببندند.
محمد حسين کنعاني زادگان که اين روزها به همراه تيم پرسپوليس در هند به سر مي‌برد پس از بازي‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به ليگ برتر باز خواهد گشت و تا پايان بازي‌هاي فصل فعلي بايد با پيراهن پرسپوليس به ميدان برود. پس از آن، مدافع ملي پوش فوتبال ايران مي‌تواند از جمع سرخ پوشان جدا شود و به دليل پايان قرارداد به تيم جديد بپيوندد.
درباره اخباري که از قطر مبني بر مذاکره با کنعاني به گوش مي‌رسد بايد گفت هر باشگاه طبق قانون مي‌تواند شش ماه قبل از پايان قرارداد هر بازيکن از هر تيمي‌با او مذاکره کند و قرارداد ببندد و به همين دليل قطري‌ها مدعي هستند در فاصله کمتر از ۶ ماه تا پايان مدت قرارداد کنعاني زادگان و پرسپوليس کار پيوستن اين بازيکن را بدون مشکل به اتمام رسانده‌اند.
الاهلي دوحه يکي از تيم‌هاي قديمي‌و مطرح فوتبال قطر است که تاکنون بازيکنان زيادي از فوتبال ايران را در ترکيب خود داشت. بازيکناني نظير سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، محمد رضا خانزاده، مجتبي جباري و فريدون زندي و ... براي اين تيم به ميدان رفته‌اند.
گفته مي‌شود الاهلي که در حال حاضر و با پايان بازي‌هاي ليگ ستارگان قطر، در رقابت‌هاي قطر کاپ به ميدان مي‌رود، مذاکره با برخي مهره‌هاي حال حاضر خود را آغاز کرده تا بتواند با آنها نيز براي ادامه حضور به توافق برسد که اميد ابراهيمي‌يکي از اين نفرات مورد نظر است.
درباره حضور کنعاني زادگان در ليگ ستارگان قطر نيز اخباري در ماه‌هاي اخير به گوش مي‌رسيد تا اينکه حالا شنيده شد مسئولان تيم الاهلي دوحه اين بازيکن را جزئي از تيم آينده خود مي‌دانند. به گفته يکي از ايرانيان مقيم قطر که در زمينه ترانسفر فعاليت مي‌کند، آنها به ايجنت‌هايي که به الاهلي بازيکن پيشنهاد مي‌کنند اعلام کرده اند کنعاني زادگان را به خدمت گرفته اند.


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره